dc.contributor.author |
Кирилишен, Ярослав Вікторович |
|
dc.contributor.author |
Денисова, Катерина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-25T09:33:07Z |
|
dc.date.available |
2020-05-25T09:33:07Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Кирилишен Я.В., Денисова К. О. Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2018. № 4. C. 90-97. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1002 |
|
dc.description |
Social communications in the Ukrainian information marketing is a comprehensive trend that lays the foundations for the mutually beneficial existence of modern Ukrainian business.
The purpose of the work: analysis of integrated social marketing communications and the allocation of the principles of social communication in the aspect of Ukrainian information marketing. Research methods: literature analysis - research of social marketing communications; system and comparative analysis method - for analyzing direct and indirect marketing communications, determining their advantages and disadvantages, comparative analysis of information marketing communications. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Ведення соціальних комунікацій в українському інформаційному маркетингу є всеохоплюючою тенденцією, яка закладає основи взаємовигідного існування сучасного українського бізнесу.
Мета роботи: аналіз інтегрованих соціальних маркетингових комунікацій і виділення принципів ведення соціальних комунікацій в аспекті українського інформаційного маркетингу. Методи дослідження: аналіз літератури – дослідження соціальних маркетингових комунікацій; метод системного і порівняльного аналізу – для аналізу комунікацій прямого та непрямого маркетингу, визначення їх переваг та недоліків, порівняльний аналіз комунікацій інформаційного маркетингу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
український інформаційний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний маркетинг |
|
dc.subject |
Інтернет-бізнес |
|
dc.subject |
інформаційне підприємство |
|
dc.title |
СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ РОЛЬ В УКРАЇНСЬКОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ МАРКЕТИНГУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
SOCIAL COMMUNICATIONS AND THEIR ROLE IN UKRAINIAN INFORMATION MARKETING |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |