Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ РОЛЬ В УКРАЇНСЬКОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ МАРКЕТИНГУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кирилишен, Ярослав Вікторович
dc.contributor.author Денисова, Катерина Олегівна
dc.date.accessioned 2020-05-25T09:33:07Z
dc.date.available 2020-05-25T09:33:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кирилишен Я.В., Денисова К. О. Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2018. № 4. C. 90-97. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1002
dc.description Social communications in the Ukrainian information marketing is a comprehensive trend that lays the foundations for the mutually beneficial existence of modern Ukrainian business. The purpose of the work: analysis of integrated social marketing communications and the allocation of the principles of social communication in the aspect of Ukrainian information marketing. Research methods: literature analysis - research of social marketing communications; system and comparative analysis method - for analyzing direct and indirect marketing communications, determining their advantages and disadvantages, comparative analysis of information marketing communications. uk_UA
dc.description.abstract Ведення соціальних комунікацій в українському інформаційному маркетингу є всеохоплюючою тенденцією, яка закладає основи взаємовигідного існування сучасного українського бізнесу. Мета роботи: аналіз інтегрованих соціальних маркетингових комунікацій і виділення принципів ведення соціальних комунікацій в аспекті українського інформаційного маркетингу. Методи дослідження: аналіз літератури – дослідження соціальних маркетингових комунікацій; метод системного і порівняльного аналізу – для аналізу комунікацій прямого та непрямого маркетингу, визначення їх переваг та недоліків, порівняльний аналіз комунікацій інформаційного маркетингу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject соціальні комунікації uk_UA
dc.subject інформаційний маркетинг uk_UA
dc.subject український інформаційний маркетинг uk_UA
dc.subject соціальний маркетинг
dc.subject Інтернет-бізнес
dc.subject інформаційне підприємство
dc.title СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ РОЛЬ В УКРАЇНСЬКОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ МАРКЕТИНГУ uk_UA
dc.title.alternative SOCIAL COMMUNICATIONS AND THEIR ROLE IN UKRAINIAN INFORMATION MARKETING uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу