Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидоровська, Євгенія Андріївна
dc.date.accessioned 2020-06-09T11:40:20Z
dc.date.available 2020-06-09T11:40:20Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Сидоровська Є. А. Ігровий вимір дозвілля: досвід опрацювання проблеми / Євгенія Андріївна Сидоровська // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2016. - Вип. ХХХVI. - C. 140-148 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1231
dc.description The study of leisure involves the study not only the characteristics of the correlation of leisure time and activities, and games and activities, “games as a fact of life”. The problem of the game actualizes throughout the twentieth century and early twenty-first – becomes the cornerstone. The processes that occur in the culture lately, as in Ukraine so in the world, give every reason to believe that it is time “virtual life”. In other words, the boundary between game and reality, or rather realities, almost no. It actualizes the need to study the phenomenon of the game. The game is one of the key concepts of cultural studies. Game as a phenomenon of culture teaches, develops, educates, helps to socialize, entertain, give rest, and she parodies, ironic laughs, publicly demonstrates the relativity of social status. Of course, culture can not be reduced to the game and vice versa. Inside there are fundamental differences of culture between irrational (games) and documentary (rational) activities, especially between work and game. The article summaries the concept of the game phenomenon. Revealed the relationship of “Homo ludens” – leisure time. uk_UA
dc.description.abstract Дослідження дозвілля передбачає вивчення не тільки особливостей співвідношення дозвілля та діяльності, а й гри та діяльності, «гри як суті життя». Проблема гри актуалізується протягом ХХ ст., а на початку ХХІ – стає наріжною, адже процеси, що відбуваються в культурі, як в Україні, так і в усьому світі, дають усі підстави стверджувати, що настав час «віртуального життя», іншими словами, межа між грою і реальністю, а точніше реальностями, майже відсутня, що, у свою чергу, актуалізує необхідність вивчення феномена гри. У статті систематизуються існуючи теорії щодо феномена гри і виявляється взаємозв’язок між «людиною, що грає», та її дозвіллям. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject дозвілля uk_UA
dc.subject ігровий вимір uk_UA
dc.title ІГРОВИЙ ВИМІР ДОЗВІЛЛЯ: ДОСВІД ОПРАЦЮВАННЯ ПРОБЛЕМИ uk_UA
dc.title.alternative Game dimension of fun: experience processing problems uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу