Короткий опис(реферат):
Статтю присвячено дослідженню проблеми творчого переосмислення естрадних жанрово-стильових параметрів у практиці сучасного хорового виконавства. Викладені в статті спостереження ґрунтуються на здійсненому автором публікації аналізі одного з найновіших напрямків концертної діяльності Академічного камерного хору «Хрещатик», що спрямований на художню інтерпретацію
зарубіжних та вітчизняних шедеврів естрадної музики другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Результати проведеного дослідження вказують на те, що висвітлений вектор концертно-сценічного виконавства є оригінальним феноменом національного хорового мистецтва, який відповідає сучасним естетично-світоглядним запитам українського суспільства.
Суть розробки, основні результати:
The article is dedicated to the investigation of the experimental aspects of the pop, genre and stylistic art actualization in the plane of modern choral performance. The observations, which are given in the article, are based on the analysis of the newest direction of the concert activity of the Academic Chamber Choir «Khreschatyk», which has been made by the author of the publication. This direction is directed at the artistic interpretation of foreign and national pop music masterpieces of the second half of
the 20th century and the beginning of the 21st century. The results of the implemented analysis show that elucidated vector of concert and scenic performance is an original phenomenon of national choral art, which is relevant to the modern aesthetic and world-viewed needs of Ukrainian society.
.