Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Конюкова, Ірина Янівна
dc.date.accessioned 2020-06-15T12:48:25Z
dc.date.available 2020-06-15T12:48:25Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Конюкова І. Я. Етикет як засіб виразу соціально-ритуальної комунікації / Ірина Янівна Конюкова // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2016. - Вип. ХХХVII. - С. 96-102 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1363
dc.description Purpose of Article. In the article theoretical, interdisciplinary approaches to understanding the role and importance of etiquette, its social and ritual communicative phenomenological nature are reviewed. Great attention is paid to the determination of the characteristic features of the social and ritual communication etiquette rules, the author focused on the need for their preservation, using, popularization. Methodology. Research methodology is the using of terminology, systems, and cognitive techniques. The above methodological approach allows us to explore theoretical approaches to the definition of «etiquette», «social and ritual communication», to consider and analyse their phenomenological features. Scientific novelty. Scientific novelty is to identify the influence of norms and rules of etiquette, including customary norms, mental traits and traditions, on the formation of social and ritual symbols of communication. We study the phenomenological nature of individual and professional standards and rules of etiquette in the process of social and ritual relations in global as well as in local understanding. Conclusions. The researcher examined concept of «etiquette», «social and ritual communication» in an interdisciplinary context. The phenomenological, functional components of social and ritual communication are determined. The customary and modern forms and means of creating a favourable social and ritual communication environment are found out. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. В статті розглядаються теоретичні, міждисциплінарні підходи до розу- міння ролі і значення етикету, його соціально-ритуальної комунікативної феноменологічної сутності. Детальна увага прикута до визначення характерних ознак соціально-ритуальної комунікації нормами етикету, акцентується увага на необхідності їх збереження, використання, популяризації. Методологія дослідження полягає в застосуванні термінологічного, системного, когнітивного методів. Зазначений методологічний підхід дозволяє дослідити теоретичні підходи до визначення понять «етикет», «соціально-ритуальна комунікація», розглянути та проаналізувати характерні для досліджуваного виду комунікації феноменологічні ознаки. Наукова новизна полягає у виявленні впливу норм і правил етикету, зокрема звичаєвих норм, ментальних рис, традицій на формування соціально-ритуальних ознак комунікації. Досліджується феноменологічна сутність індивідуальних і професійних норм і правил етикету в процесі формування соціально-ритуальних відносин в іі глобальному і локальному розумінні. Висновки. Осмислено в міждисциплінарній площині поняття «етикет», «соціально-ритуальна комунікація». Визначено феноменологічні, функціональні складові соціально-ритуальної комунікації, виявлено звичаєві і сучасні форми і засоби формування сприятливо- го соціально-ритуального комунікативного середовища. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject етикет uk_UA
dc.subject соціально-ритуальна комунікація uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.title ЕТИКЕТ ЯК ЗАСІБ ВИРАЗУ СОЦІАЛЬНО-РИТУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ uk_UA
dc.title.alternative Etiquette as the as a mean of social and ritual communication manifestations uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу