Короткий опис(реферат):
Метою роботи є дослідження феномену культурного розмаїття у сфері готельного бізнесу в контексті теорії культурних вимірів Г. Хофстеде. Методологія. Для проведення дослідження було використано системний, історико-логічний та інтегративний підходи. Наукова новизна роботи полягає в концептуалізації феномену культурного розмаїття у сфері сучасного готельного бізнесу як мультикультурного середовища. Формуючи загальну практику організації із сильною крос-національною культурою готельного бізнесу, можна подолати труднощі, пов’язані з культурним розмаїттям як співробітників, так і клієнтів. Висновки. Взаємодія представників різних культур у межах однієї організації та їхнє спільне прагнення зрозуміти одне одного та віднайти точки перетину, створення нових культурних патернів об’єднує культури в нову, синтезовану культуру. Ця нова культура є життєво важливою для компаній, які прагнуть міжнародного партнерства.
Тому підприємства готельного бізнесу повинні створювати нові ефективні культурні практики. У цьому процесі різноманітні вектори соціокультурної взаємодії не виключають, а взаємообумовлюють один одного
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article the phenomenon of cultural diversity in the sphere of hotel business through the lens of G. Hofstede’s cultural dimensions theory. Methodology. The author used the systematic, historical-logical methods along with integrative approach. The scientific novelty of this work lies in the conceptualization of the phenomenon of cultural diversity in the sphere of contemporary hotel business as a multicultural environment. Forming the general organizational practice with a robust crossnational culture within the hotel business, it is possible to overcome the difficulties associated with the cultural diversity of both employees and customers. Conclusions. The interaction of the representatives of different cultures within the framework of one organization, their shared desire to understand each other and find intersection points, the creation of new cultural patterns unites cultures into a new, synthesized
culture. This new culture is vital for companies that are striving for international partnership. Therefore, the hotel business should create new effective cultural practices. In this process, different vectors of sociocultural interaction do not exclude but mutually support each other