Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА У КЛАСІ ХОРЕОГРАФІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Слупська, Наталія Вячеславівна
dc.date.accessioned 2020-06-19T11:01:37Z
dc.date.available 2020-06-19T11:01:37Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Слупська Н. В. Практичні рекомендації та особливості роботи концертмейстера у класі хореографії / Наталія Вячеславівна Слупська // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : ІДЕЯ-ПРИНТ, 2018. - Вип. ХХXХІ. - С. 224-232 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1494
dc.description The purpose of the article is in showing a role and to disclose the main objectives in work of the leader of the choreographic faculty of the highest creative educational institutions. Methodology. The empirical method as exactly relying on personal experience and the musical material approved at scientific and practical conferences became the methodology of research, is a basis for the writing of this article. Scientific novelty of this article is in what the author notes, the leader of the choreography has not only to perform function of the accompanist and bear responsibility on an equal basis with the teacher in the course of education of young dancers concerning understanding of laws of music and acquisition of skills of work with musical material in creative process of statement of dance. Conclusions. The following steps are necessary for further preservation and development of the profession of the leader of the choreography, namely: development of a technique of training of young pianists of rather professional activity as the leader in choreographic art, development of the training program on this discipline and its introduction to curricula of profile musical educational institutions of Ukraine. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті полягає в тому, щоб показати роль і розкрити основні завдання в роботі концертмейстера хореографічного факультету вищих мистецьких навчальних закладів. Методологією дослідження став емпіричний метод, тому що саме спираючись на особистий досвід та апробований на науково-практичних конференціях музичний матеріал є основою для написання даної статі. Наукова новизна статті полягає у формулювання рекомендацій для концертмейстерів хореографії, які повиннні не лише виконувати функцію акомпаніатора, а і нести відповідальність на рівні з викладачем у процесі освіти молодих танцівників стосовно розуміння законів музики та набуття навиків роботи з музичним матеріалом у творчому процесі постановки танцю. Висновки. Для подальшого збереження та розвитку спеціальності концертмейстера з хореографії, необхідні наступні кроки, а саме: розробка методики підготовки молодих піаністів стосовно професійної діяльності у якості концертмейстера у хореографічному мистецтві, розробка навчальної програми з даної дисципліни та введення її в навчальні плани профільних музичних навчальних закладів України. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject концертмейстер uk_UA
dc.subject хореографія uk_UA
dc.title ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА У КЛАСІ ХОРЕОГРАФІЇ uk_UA
dc.title.alternative Practical recommendations and features of concert messenger work in the class of choreography uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account