Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заїка, Галина Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-07-07T12:13:35Z
dc.date.available 2020-07-07T12:13:35Z
dc.date.issued 2020-02-26
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1728
dc.description Спеціальність «Менеджмент» uk_UA
dc.description.abstract У роботі сформувано імідж організації, а саме: розвиток іміджу організації та стійкого, конкурентоспроможного позитивного іміджу музейної установи на основі наявних ресурсів; а саме: популяризації та забезпечення постійної конкурентоздатності музейної установи, проведення аналізу іміджу та вироблення практичних методів щодо подальшого зміцнення та розвитку іміджу. Виконано такі завдання: - визначено поняття, характеристику та головні елементи іміджу організації; - розглянуто механізми формування і способи побудови іміджу в сфері музейної діяльності; - визначено особливості формування іміджу організації у сфері музейної діяльності на прикладі музейної установи, а саме «НЦНК Музей Івана Гончара»; - надано загальну характеристику досліджуваної музейної установи ; - проаналізувано рівень існуючого іміджу даної організації; - розроблено шляхи підвищення ефективності діяльності музейної установи із застосуванням нових інформаційних технологій та мотиваційних механізмів; - надано рекомендації щодо удосконалення та розробки практичних рекомендацій щодо подальшого формування і зміцнення існуючого іміджу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій uk_UA
dc.subject Менеджмент uk_UA
dc.subject Імідж організації uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу