Короткий опис(реферат):
Метою роботи є дослідження діяльності американських асоціацій вчителів танців –
Національної танцювальної ради Америки, Імперського товариства вчителів танців США, Dance masters of America, Американської танцювальної гільдії та ін., у контексті формування американського стилю бальних танців та конкурсного руху в США протягом ХХ ст. Методологія дослідження базується на принципах об’єктивності, історизму, багатофакторності, системності, комплексності, розвитку та плюралізму, а для досягнення мети використані методи наукового пізнання: проблемно-хронологічний, конкретно-історичний, статистичний, описовий, логіко-аналітичний. Наукова новизна статті полягає в дослідженні діяльності американських асоціацій вчителів танців у контексті формування американського стилю бальних танців та конкурсного руху в США протягом ХХ ст.; аналізі творчої та навчальної діяльності провідних вчителів бальних танців, членів Національної танцювальної ради Америки, Імперського товариства вчителів танців США, Dance masters of America, Американської танцювальної гільдії. Висновки. Мистецтвознавчий та культурологічний аналіз дає підставу стверджувати про беззаперечний вплив діяльності американських асоціацій вчителів танців на процес створення та стандартизації бальних танців наприкінці ХІХ – другій половині ХХ ст. Проаналізовано етапи формування системи органів управління конкурсними та соціальними танцями в США, законодавства та танцювальної педагогіки, принципи
налагодження роботи з європейськими та всесвітніми асоціаціями тощо.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to study the activities of the American Association of Dance
Teachers – the National Dance Board of America, the American Society of Dance Teachers, the Dance Masters of America, the American Dance Guild, etc., in the context of the formation of the American style of ballroom dance and the US competition movement in the twentieth century. The methodology of the research is based on the principles of objectivity, historicism, multifactority, systemicity, complexity, development and pluralism, and to achieve the goal, the methods of scientific knowledge are used: problem-chronological, concrete historical, statistical, descriptive, logical-analytical. The scientific novelty of the article is the study of the activities of the American Association of Dance Teachers in the context of the formation of the American style of ballroom dancing and the competition movement in the United States during the twentieth century; an
analysis of the creative and educational activities of leading ballroom dance teachers, members of the National Dance Board of America, the Imperial Society of Dance Teachers, the Dance Masters of America, and the American Dance Guild. Conclusions. The study of art and cultural analysis provides grounds for arguing the undeniable influence of American dance teachers' associations on the process of creating and standardizing ballroom dances in the late nineteenth and second half of the twentieth century. The stages of formation of the system of bodies of management of competitive and social dances in the USA, legislation and dance pedagogy, principles of working
with European and world associations, etc. are analyzed.