Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ТА PR-КАМПАНІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рабцун, Юлія Валентинівна
dc.date.accessioned 2020-07-07T14:09:45Z
dc.date.available 2020-07-07T14:09:45Z
dc.date.issued 2020-02-26
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1738
dc.description Спеціальність «Менеджмент» uk_UA
dc.description.abstract У роботі теоретично та практично досліджено формування та реалізацію рекламної та PR-кампанії (на прикладі рекламного агентства «Сарафан»). Виконано наступні завдання: - розкрито сутність рекламної та PR-кампанії, їх основні параметри; - досліджено проблеми формування і реалізації рекламної та PR- кампанії в діяльності організації; - охарактеризовано основні економіко-математичні моделі рекламної та PR- кампанії; - надано загальну характеристику рекламного агентства «Сарафан»; - розглянуто організаційно-економічні характеристики діяльності рекламного агентства «Сарафан»; - проаналізовано рекламну та PR-кампанію рекламного агентства «Сарафан»; - розроблено пропозиції щодо удосконалення рекламної та PR-кампанії досліджуваної організації; - надано прогнози підвищення загальної ефективності після покращення та удосконалення рекламної та PR-кампанії агентства. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій uk_UA
dc.subject Менеджмент uk_UA
dc.subject Рекламна та PR-кампанія рекламного агентства uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ТА PR-КАМПАНІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу