Короткий опис(реферат):
Мета роботи – виокремити основні особливості заглиблення актора в образ через нові методи виховання акторів театру Леся Курбаса. Методологія дослідження ґрунтується на принципі культурно-історичного підходу. Використано методи: еволюційний, порівняльно-історичний, функціональний. Наукову новизну становить виокремлення особливостей виховання акторів Л. Курбаса в процесі заглиблення у сценічний образ й нових засобів майстерності акторської гри. Висновки. Лесь Курбас примножив сучасний світовий досвід театральної культури, зміцнивши й продовживши при цьому спадкоємний зв’язок творчих пошуків шляхів акторського перевтілення, використовуючи вимоги до заглиблення актора в образ у контексті формування нового театру. У процесі розвитку сучасного покоління акторів
важливим залишається досвід театральної майстерності знаменитих українських й зарубіжних діячів театральної культури: Б. Брехта, М. Євреїнова, Г. Юри, Л. Курбаса, В. Мейєрхольда, К. Станіславського, Г. Крега й ін. Їхній підхід до формування образу на сцені, дає змогу виявити реформаторські ідеї акторського мистецтва, диференціювати їхню сутність та визначити свою школу з відповідними принципами та методами акторської майстерності.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to highlight the main features of the actor's deepening into the image through the new methods of educating the actors of the Les Kurbas Theater. The methodology of the research is based on the principle of the cultural-historical approach. Methods are used: evolutionary, comparative-historical, functional. Scientific novelty is the selection of the features education ofL. Kurbas actors in the process of deepening into the stage image and new means of acting mastership. Conclusions. With the requirements to the actor's increasing into the model in the context of the formation of the new theater, Les Kurbas multiplied the modern world experience of the theatrical culture, strengthened and continued the communications of the creative
search for the ways of actor’s impersonation. For the contemporary generation of actors, the experience of the theatrical mastery of the famous Ukrainian and foreign figures of the theatrical culture is essential: B. Brecht, N. Evreinov, G. Yura, О. Kurbas, Vs. Meyerhold, K. Stanislavsky, G. Craig, etc. Their approach to the formation of the image on the stage, allows us to reveal the reformist ideas of acting, differentiate their essence and define their school with the appropriate principles and methods of acting.