Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кирилова, Ольга Олексіївна
dc.date.accessioned 2020-08-07T12:48:39Z
dc.date.available 2020-08-07T12:48:39Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кирилова О. О. Культурологічне моделювання Декадентського кінотвору "moderne" / Ольга Олексіївна Кирилова // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2017. - Вип. ХХXІХ - C. 3-10 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1899
dc.description Purpose of Article. The objective is to produce a reconstruction of the multi-level pattern of 'decadent' film in accordance to the criteria of cultural research approach and to art nouveau (‘moderne’) style which is in the basis of the phenomenon of so-called “Film Art of Decadence.” Methodology includes the approach of modeling used within cultural research which is the most appropriate in a relation to re-construction of a multi-level filmic reality within the necessity of its correspondence to a number of criteria in terms of style and stylization. Scientific Novelty. Innovation value of the article consists in the introducing the concept of the “pattern of decadent film” and outlining of a number of specific levels: morphological, stylistic, intertextual, rhythmical, audial, tactile, montage, as well as specifically cinematic and narrative levels. Conclusion. Cultural pattern of the decadent film represents a complex construct that is open for interpretation including a number of levels and interpretational items; this construct descends from the basic concept of a ‘decadent oeuvre’ and is specified in accordance to the cinema as a polyphonic art.. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – реконструкція моделі декадентського кінотвору у відповідності до ос- новних критеріальних вимог культурологічного аналізу й стилю модерн, який лежить в основі феномену “декадентського кінематографу”, сформульованого й досліджуваного автором. Методологія дослідження. Як основний застосовано метод культурологічного моделювання, що виявляє свою релевантність у реконструюванні багаторівневої кінореальності з огляду на необхідність її відповідності стильовим та стилізаційним критеріям. Наукова новизна роботи полягає в обґрунтуванні нового поняття “моделі декадентського кінотвору” та виділення основних його рівнів: морфологічний, стилістичний, інтертекстуальний, ритмічний, аудіальний, тактильний, монтажний, специфічно-антропологічний та специфічно-наративний. Висновки. Культурологічна модель декадентського кінотвору moderne є складним інтерпретаційним конструктом, що містить цілу низку рівнів та інших інтерпретаційних одиниць; цей конструкт випливає з загального конструкту декадентського твору й зазнає специфікації щодо поліхудож- нього виду мистецтва, яким є кіно. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject декадентський кінотвір moderne uk_UA
dc.subject культурологічне моделювання uk_UA
dc.subject моделювання uk_UA
dc.title КУЛЬТУРОЛОГІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ДЕКАДЕНТСЬКОГО КІНОТВОРУ “MODERNE” uk_UA
dc.title.alternative The construction of the pattern of decadent film “moderne” in terms of cultural studies uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу