Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зайцева, Ірина Євгеніївна
dc.date.accessioned 2020-08-10T12:34:54Z
dc.date.available 2020-08-10T12:34:54Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Зайцева І. Є. Лицар сумного образу в жанрі мюзиклу / Ірина Євгеніївна Зайцева // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2017. - Вип. ХХXІХ - C. 98-107 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1901
dc.description Purpose of Article. To characterize and highlight the creative activity of the famous artist of the art stage - V. Zeldin, his interpretation of the image of the protagonist of the novel M. Cervantes "Don Quixote" and performance of the role in the genre of the musical "Man of the Channel" M. Lee. Methodology. The research consists in applying the methodology of general-cultural, literary, historical and theatrical, biographical, functional, art-study methods of studying the versatile professional activities of the outstanding master of stage art V.Zeldin, his creative achievements in the work on the famous classical character M.Servantes Don Quixote, interpretation and traction of the artistic image. Scientific Novelty. For the first time, the fruitful, multifaceted creative activity of the outstanding theater and cinema artist V. Zeldin is explored, the peculiarities, the original artistic achievements of the famous master and his phenomenal skill of embodiment the image of Don Quixote in the musical genre. Conclusions. Miguel de Cervantes is a humanist, a theater supporter, a talented writer, and a playwright who proved himself as an innovator in the field of literature, having created a work-parody of knight novels. Thanks to Cervantes, world literature was replenished with the "eternal image" of Don Quixote and the emergence of the term "quixotic." This image and progressive ideas of the novel inspired the work of the most famous artists at different times and found the embodiment in different genres of art, particularly in ballet, cinema, theater. The appearance of the American musical "Man of La Mancha" in 1965 influenced the development of this genre in the European theater space as well, humanistic ideas and eternal moral values in the image of Don Quixote attracted attention of the Ukrainian director V. Lizogub, Russian director A. Goncharov in the 70's, and in the beginning of the third millennium - Yu. Gusman, who created the musical-ode for ideas of nobility and idealism of the generation of the sixties. A bright page in the history of the musical "Man of La Mancha" was written by one of the last performers of the role of Don Quixote - V. Zeldin, whose phenomenon of actor's longevity is a unique fact in the history of contemporary theater and needs further study of researchers uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. Охарактеризувати та висвітлити в даному дослідженні творчу діяльність відомого майстра сценічного мистецтва В. Зельдіна, його трактування образу головного героя роману М. Сервантеса «Дон Кіхот» та виконання ролі у мюзиклі «Людина з Ламанчі» М. Лі. Методологія дослідження полягає в застосуванні культурологічного, літературознавчого, історико-театрознавчого, біографічного, функціонального, мистецтвознавчого методів дослідження різнобічної професійної діяльності видатного майстра сценічного мистецтва В. Зельдіна, його творчих здобутків у роботі над відомим класичним персонажем М. Сервантеса Дон Кіхотом, інтерпретації та трактування художнього образу. Наукова новизна. Уперше досліджується плідна, багатогранна творча діяльність видатного артиста теа- тру і кіно В. Зельдіна, обґрунтовані особливості, оригінальні мистецькі здобутки відомого артиста та його феноменальна майстерність втілення в жанрі мюзиклу образу Дон Кіхота. Висновки. Мігель де Сервантес – гуманіст, прихильник театру, талановитий письменник, драматург, проявив себе новатором в галузі літератури, створивши твір-пародію на лицарські романи. Завдяки Сервантесу світова література поповнилася «вічним образом» Дон Кіхота і появою терміну «донкіхотство». Цей образ і прогресивні ідеї роману надихали на творчість найвідоміших митців у різні часи і знаходили втілення у багатьох жанрах мистецтва, зокрема у балеті, кінематографі, театрі. Поява американського мюзиклу «Людина з Ламанчі» 1965 р. вплинула на розвиток цього жанру і в європейському театральному просторі, гуманістичні ідеї і вічні духовні цінності в образі Дон Кіхота привернули увагу у 70-ті рр. українського режисера В. Лизогуба, російського А. Гончарова, а на початку третього тисячоліття – Ю. Гусмана, який створив мюзикл-оду ідеям благородства та ідеалізму покоління шістдесятників. Яскраву сторінку в історію мюзиклу «Людина з Ламанчі» вписав один з останніх виконавців ролі Дон Кіхота – В. Зельдін, феномен акторського довголіття якого є унікальним явищем в історії сучасного театру і потребує подальшого вивчення дослідників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject мюзикл uk_UA
dc.subject жанр uk_UA
dc.subject сумний образ uk_UA
dc.subject образ uk_UA
dc.subject лицар uk_UA
dc.title ЛИЦАР СУМНОГО ОБРАЗУ В ЖАНРІ МЮЗИКЛУ uk_UA
dc.title.alternative Knight of the Sorrowful Countenance in the "Musical" Genre uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу