Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ВИМІРИ ПРОЕКТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Падалка, Галина Микитівна
dc.contributor.author Зайцева, Алла Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-08-26T14:06:15Z
dc.date.available 2020-08-26T14:06:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Падалка Г. М., Зайцева А. В. Культурологічні виміри проективного моделювання мистецької освіти // Культура і сучасність. 2020. № 1. С. 3-6. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2046
dc.description The purpose of the article is to justify cultural orientation as the basis for the modernization of art education. The methodology bases on culturological, systemic, comparative-analytical approaches. The scientific novelty lies in the substantiation of promising trends in the improvement of art education in the context of modern requirements, which can become the foundation for the development of new programs, textbooks, teaching aids. Сonclusion. The dominant directions of the development of art education on a cultural basis revealed: orientation to the cultural universal as a characteristic attribute of the globalization era, updating of acmeological and hedonistic landmarks and ensuring the educational process, ensuring the national foundations of the artistic formation of personality, cultural and artistic education of students. The necessity and sufficiency of the identified trends are determined by the unity of reflection in art education of objective sociocultural factors in the development of art and the introduction of subjectivelypersonalized approaches to the cultural development of a person. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті полягає в обґрунтуванні культурологічного спрямування як основи модернізованого розвитку мистецької освіти. Методологія дослідження ґрунтується на культурологічному, системному, компаративно-аналітичному підходах. Наукову новизну зумовлено визначенням провідних тенденцій удосконалення мистецької освіти в контексті сучасних вимог, що може створити підґрунтя для розробки нових навчальних програм, підручників, методичних рекомендацій. Висновки. Домінантними напрямами розвитку мистецької освіти на культурологічних засадах визначено: прагнення до культурного універсуму як характерної ознаки глобалізаційної епохи, актуалізацію акмеологічних та гедоністичних орієнтирів змісту і організації навчального процесу, забезпечення національної основи художнього становлення особистості, формування художньо-інформаційної культури учнівської молоді. Необхідність і достатність виявлених тенденцій зумовлено врахуванням об’єктивних соціокультурних засад розвитку мистецтва та впровадженням суб’єктно-персоналізованих підходів до культурологічного розвитку особистості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject мистецька освіта uk_UA
dc.subject культурологічні виміри uk_UA
dc.subject проективне моделювання uk_UA
dc.title КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ВИМІРИ ПРОЕКТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ uk_UA
dc.title.alternative Culturological dimensions of projective modeling of art education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу