Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ: КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИЙ АСПЕКТ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чумаченко, Марина Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-08-28T12:15:39Z
dc.date.available 2020-08-28T12:15:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Чумаченко М. О. Дистанційне навчання як відповідь на виклики сучасності: культурно-мистецький аспект // Культура і сучасність. 2020. № 1. С. 43-50. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2053
dc.description The purpose of the article lies in the comprehension of theoretical aspects of distance learning as the most efficient cultural and organizational paradigm of educational field development, specific nature of its realization, and prospects for cultural and artistic education development. The methodology of the research is based on the application of methods of hermeneutic interpretation (to determine specific features of distance education in foreign and national higher education establishments), comparative analysis (with the purpose to discover reasons for active development and peculiarities of realization of distance education technologies in European and US higher education establishments), structural and functional method (to discover the role of distance education in a time of civilizational globalization and social isolation caused by the COVID-19 pandemic). The scientific novelty lies in carrying out a theoretical analysis of distance education development in European countries, the USA and Ukraine, determination of advantages and disadvantages of implementation of distance education in the educational environment, the discovery of priority ways of distance education development for cultural and artistic disciplines. Conclusions. The COVID-19 pandemic provided conditions due to which adoption of distance education technologies to the traditional education system - internal and external - became the only possible form of implementation of the education activity. The new conditions caused the creation of a brand new educational environment that determined potential ways of higher education development in the future. The conceptual framework of search and realization of a new educational strategy needs to take into account a paradigm basis for cultural and artistic education and science development that is possible on the condition of adoptive integration of information and communication technologies into the cultural and artistic field. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи полягає в осмисленні теоретичних аспектів дистанційного навчання як найефективнішої культурно-організаційної парадигми розвитку освітньої галузі, специфіки її реалізації та перспектив розвитку для культурно-мистецької освіти. Методологія дослідження ґрунтується на використанні методів герменевтичної інтерпретації (для визначення специфічних рис дистанційного навчання у закордонних та вітчизняних закладах вищої освіти), компаративного аналізу (з метою виявлення причин активного розвитку та особливостей впровадження дистанційних технологій навчання у закладах вищої освіти європейських країн та США), структурно-функціонального методу (для розкриття ролі дистанційного навчання в добу цивілізаційної глобалізації та соціальної ізоляції, спричиненої пандемією COVID-19). Наукова новизна полягає у здійсненні теоретичного аналізу розвитку дистанційного навчання в європейських країнах, США та Україні, визначенні переваг та недоліків впровадження дистанційного навчання в освітній простір, виявленні пріоритетних шляхів розвитку дистанційної освіти для культурно-мистецької галузі знань. Висновки. Пандемія COVID-19 створила умови, за якими адаптація дистанційних технологій навчання до традиційної системи освіти - очної та заочної стала єдино можливою формою провадження освітньої діяльності. У нових умовах створено якісно новий освітній простір, який визначив потенційні шляхи розвитку вищої освіти у майбутньому. Концептуальні засади пошуку та реалізації нової освітньої стратегії мають ураховувати парадигмальні принципи розвитку культурно-мистецької освіти і науки, що можливе за умови адаптативної інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій до культурно-мистецької сфери. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject культурно-мистецький аспект uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk_UA
dc.subject освітній простір uk_UA
dc.subject культурно-мистецька освіта uk_UA
dc.title ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ: КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИЙ АСПЕКТ uk_UA
dc.title.alternative Distance education as an answer to today’s challenges: cultural and artistic aspect uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу