Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Авраменко, Надія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-09-02T10:31:02Z
dc.date.available 2020-09-02T10:31:02Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Авраменко Н. О. Оперна творчість Франца Шрекера: проблема цілісності стилю : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Авраменко Надія Олександрівна ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. К., 2011. 18 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2057
dc.description In the dissertation are studied the individual composer style features of F. Shreker on the examples of his operas “Der ferne Klang”, “Das Spielwerk”, “Christophorus oder Die vision einer oper”. The major matter of studying is the matter of composer’s style integrity, which is defined as eclectic by music experts. The topic relevance is grounded upon the necessity to revise traditional viewpoints and references of the composer’s creativity which are often insufficient. This study is focused on both verbalization and musical intonation of the operas mentioned above. The detailed analysis of the different genres opera librettos allowed to highlight peculiarity of the artistic method of Schreker’s being libretto-expert as well as to detect literature and philosophy tendencies upon the edge of the 19th-20th centuries, embodied. The holistic analysis, performed in the thesis allows to characterize the features of the musical language and dramatics of the operas mentioned above and also provide their style analysis, followed by conclusions concerning essence of the original composer’s music style. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації розглядаються особливості індивідуального композиторського стилю Ф. Шрекера на прикладі опер «Далекий дзвін», «Іграшка», «Христофорус, або Видіння опери». Центральною проблемою дослідження є проблема цілісності багатоскладового стилю композитора. Актуальність обраної теми зумовлена необхідністю перегляду усталених і часто неповних характеристик та оцінок творчості Шрекера. У роботі аналізується як вербальний, так і музично-інтонаційний ряди зазначених опер. Детальний аналіз лібрето різних за жанром опер дав можливість розкрити своєрідність художнього методу Шрекера-лібретиста та виявити втілені у цих творах літературні та філософсько-естетичні тенденції рубежу ХІХ-ХХ століть. Виконаний у дисертації цілісний аналіз дозволив охарактеризувати особливості музичної мови та драматургії зазначених опер, а також здійснити їх стильовий аналіз та зробити висновок щодо природи індивідуального музичного стилю композитора. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна музична академія України імені П. І. Чайковського
dc.subject оперна творчість uk_UA
dc.subject Шрекер Франц uk_UA
dc.subject цілісність стилю uk_UA
dc.subject стиль uk_UA
dc.subject індивідуальний композиторський стиль Ф. Шрекера uk_UA
dc.subject композиторський стиль uk_UA
dc.subject опера «Далекий дзвін» uk_UA
dc.subject опера «Іграшка» uk_UA
dc.subject опера «Христофорус, або Видіння опери» uk_UA
dc.subject композитор uk_UA
dc.subject опера uk_UA
dc.title Оперна творчість Франца Шрекера: проблема цілісності стилю uk_UA
dc.title.alternative Opera creative work of Franz Schreker: the problems of style integrity uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу