Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Вокально-хоровий стиль Г. Свиридова: взаємодія світського та релігійного аспектів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Александрова, Оксана Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-09-03T11:03:46Z
dc.date.available 2020-09-03T11:03:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Александрова О. О. Вокально-хоровий стиль Г. Свиридова: взаємодія світського та релігійного аспектів : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. д-ра мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Оксана Олександрівна Александрова ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського. К., 2017. 40 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2070
dc.description The thesis is devoted to research of the interaction of secular and religious aspects in the style of vocal and choral creativity of G. Sviridov. The spiritual world of composer, his connection with the Russian philosophical and religious heritage of the early twentieth century have been revealed. The analysis of stylistic principles of artistic thinking of the composer has been carried out. The dynamics of his vocal and choral style is determined by the deep "modulation" of the composer's worldview: from the secular (homo soveticus) to the Christian (homo credens). Three groups of semantic signs, formed in vocal and choral creativity of G. Sviridov have been distinguished: anthropocentric, sound-discriptive, metaphysical, liturgical. The role of Christian symbolism in the works of Soviet time and revival of the traditions of Orthodox liturgical singing in the late period of composer’s creativity have been defined. uk_UA
dc.description.abstract Дисертацію присвячено вивченню взаємодії світського й релігійного аспектів у стилі вокально-хорової творчості Г. Свиридова. Висвітлено духовний світ композитора, зв’язок із російською філософсько-релігійною спадщиною початку ХХ ст. Здійснено аналіз стильових засад художнього мислення митця. Динаміку його вокально-хорового стилю зумовлено глибинною «модуляцією» світогляду композитора: від світського (homo soveticus) - до християнського (homo credens). Виокремлено чотири групи семантичних знаків, сформованих у вокально-хоровій творчості Г. Свиридова: антропоцентричні, звукозображальні, метафізичні, літургійні. Визначено роль християнської символіки у творах радянського часу та відродження в пізній період творчості композитора традицій православного богослужбового співу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М. Т. Рильського uk_UA
dc.subject вокально-хоровий стиль uk_UA
dc.subject Г. В. Свиридов uk_UA
dc.subject світські аспекти uk_UA
dc.subject релігійні аспекти uk_UA
dc.subject світогляд uk_UA
dc.subject картина світу uk_UA
dc.subject символ uk_UA
dc.subject вокально-хоровий стиль uk_UA
dc.subject стильові константи uk_UA
dc.subject національна характерність uk_UA
dc.subject соборність uk_UA
dc.subject літургійність uk_UA
dc.subject молитовність uk_UA
dc.subject дзвоновість uk_UA
dc.subject псалмодія uk_UA
dc.subject поетичне слово uk_UA
dc.title Вокально-хоровий стиль Г. Свиридова: взаємодія світського та релігійного аспектів uk_UA
dc.title.alternative Vocal and Choral Style of G. Sviridov: Spiritual and Semantic Approach uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу