Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Образ-маска та сценічний гротеск в акторській творчості Йосипа Гірняка 1922-1933 рр.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойко, Тетяна Антонівна uk_UA
dc.date.accessioned 2020-09-14T08:43:34Z
dc.date.available 2020-09-14T08:43:34Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Бойко Т. А. Образ-маска та сценічний гротеск в акторській творчості Йосипа Гірняка 1922-1933 рр. : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.02 "Театральне мистецтво" / Тетяна Антонівна Бойко; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського. К., 2010. 19 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2149
dc.description The dissertation is devoted to the investigation of image-mask and stage grotesque as techniques of Yosyp Hirniak’s creative activity of an actor at the Berezil Theater during the period of 1922-1933. In this connection, the attention is focused on the stages of professional growth of the artist, and his artistic work is studied in the context of form-creating processes in the Berezil Theater; besides, Yosyp Hirniak’s artistic work is proved to be representative of the principles of Les Kurbas’ aesthetics. The peculiarities of stage mask and stage grotesque in the performing art of the 1920s - 1930s are summarized theoretically on the basis of research works by foreign and Ukrainian scientists. The analysis of Yosyp Hirniak’s universal acting style, reflecting all the innovations present in the art of acting during the period of the 1900s - 1930s, was of a great importance for the investigation. uk_UA
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню акторської творчості Йосипа Гірняка 1922-1933 рр. та аналізові принципів образу-маски й гротескних засобів виразності у практиці митця. У зв’язку з цим простежено етапи професійного становлення актора, висвітлено його сценічний доробок на сцені Мистецького об’єднання “Березіль” і театру “Березіль”, аргументовано репрезентативність творчості Й. Гірняка для театральної естетики Л. Курбаса. Узагальнення особливостей сценічної маски та засобів гротеску в акторському мистецтві 1920-1930-х рр. зроблено на основі праць зарубіжних і вітчизняних учених. Важливим для дослідження став аналіз універсальної виконавської манери Й. Гірняка, що відбивала актуальні шукання акторського мистецтва першої третини ХХ століття. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М. Т. Рильського.
dc.subject образ-маска uk_UA
dc.subject сценічний гротеск uk_UA
dc.subject акторська творчість uk_UA
dc.subject Йосип Гірняк uk_UA
dc.title Образ-маска та сценічний гротеск в акторській творчості Йосипа Гірняка 1922-1933 рр. uk_UA
dc.title.alternative Image-Mask and Stage Grotesque in Yosyp Hirniak’s Artistic Activity During the Period of 1922-1933 uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу