Короткий опис(реферат):
У дисертації розглядається проблема формування педагогічної майстерності керівників дитячих хореографічних об’єднань. Здійснено аналіз теорії та практики педагогічної діяльності хореографа в процесі керування дитячим творчим об’єднанням.
Теоретично обґрунтовано зміст, розроблено і експериментально апробовано концептуальну теоретичну модель формування педагогічної майстерності керівника дитячого хореографічного об’єднання, вивчені умови її ефективної реалізації. Визначені пріоритетні напрями підготовки керівників дитячих хореографічних об’єднань, доведено важливість результатів дослідження для ефективного функціонування й подальшого розвитку аматорського хореографічного процесу.
Суть розробки, основні результати:
In the dissertation the formation pedagogical the masterly of heads of the children's amateur choreographic associations is proved. The analysis of the theory and practice of preparation of experts for amateur spheres of a choreographic art is carried out.
The model of the formation pedagogical the masterly of the head a children's choreographic collective association is developed and experimentally approved, conditions of its effective utilization are investigated. Priority directions of preparation of heads of the amateur choreographic associations are determined, importance of the received results of research for the functioning and the further development of art - aesthetic process is lead up.