Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Комунікативна прагматика реклами як естетичний феномен масової культури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волинець, Олександр Олександрович
dc.date.accessioned 2020-10-26T14:11:52Z
dc.date.available 2020-10-26T14:11:52Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Волинець О. О. Комунікативна прагматика реклами як естетичний феномен масової культури : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. філос. наук : спец. 09.00.08 "Естетика" / Олександр Олександрович Волинець ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. К., 2015. 18 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2253
dc.description The dissertation is a philosophical and cultural studies communicative pragmatics advertising as an aesthetic phenomenon of mass culture.. Defined central category sociopragmatics advertising - «thing»and «service»as the backbone of mass communication factors. Based on the research of «transcendental pragmatics» communication German Practical Philosophy (K.-O. Apel, Habermas) and linguistic pragmatics of discourse interpretation in French semiolohichniy school (P. Pavia, R. Bart) sociopragmatics advertising interpreted as discursive communication integrity.The characteristic of the evolution of advertising discourse in the context of the formation of institutions advertising. Advertising messages are analyzedin the communication field stylistic modern, avantgarde, post-modernism.Determined the specific communicative functioning in the context of other advertising practices culture, including fashion and design. Promotional activities described in the context of the architectural environment and the media as a specific artistic and aesthetic reality. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація є філософсько-культурологічним дослідженням комунікативної прагматики реклами як естетичного феномена масової культури. Визначаються центральні категорії соціопрагматики реклами - «річ»і «послуга»як системотворчі чинники масової комунікації. На підставі досліджень із «трансцендентальної прагматики»комунікації німецької практичної філософії (К.-О. Апель, Ю. Габермас) та лінгвістичної інтерпретації прагматики дискурсу у французькій семіологічній школі (П.Паві, Р. Барт) соціопрагматика реклами інтерпретується як дискурсивна цілісність комунікації.Надано характеристику еволюції рекламного дискурсу в контексті становлення інституцій рекламної діяльності. Рекламне повідомлення проаналізовано в стилістичному комунікативному полі модерну, авангарду, постмодернізму. Визначено комунікативну специфіку функціонування реклами в контексті інших практик культури, зокрема моди та дизайну. Рекламну діяльність охарактеризовано в контексті архітектурного середовища та ЗМІ як специфічну художньо-естетичну реальність. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject комунікативна прагматика uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject естетичний феномен uk_UA
dc.subject масова культура uk_UA
dc.title Комунікативна прагматика реклами як естетичний феномен масової культури uk_UA
dc.title.alternative Communicative Pragmatics of advertising as an aesthetic phenomenon of mass culture uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу