Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Деркач, Оксана Олексіївна
dc.date.accessioned 2020-12-09T09:05:46Z
dc.date.available 2020-12-09T09:05:46Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Деркач О. О. Активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.02 "Теорія та методика навчання музики і музичного виховання" / Оксана Олексіївна Деркач ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2003. 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2452
dc.description The thesis is devoted to the problem of activization of the schoolchildren’s cognitive activity at the elementary stage of training to play on the stringed-bow instruments. The teoretical analysis of the scientific literature has been made which is devoted to the problem of activization of the junior schoolchildren cognitive activity; the process of the functioning of the musical education elementary link has been investigated; the specific character of the elementary training to play on the stringed-bow instruments of the 4-5 and 6-7 years old children has been revealed; the methodical bases have been substantiated, and the effeciency and productive use of the working copybooks with the printed basis at the elementary stage of training to play on the stringed-bow instruments have been experimentaly confirmed. The decisive role in activization of the schoolchildren’s cognitive activity at the elementary stage of training to play on the stringed-bow instruments is played by training trend to the active usage of the involuntary attention and memory; the training process is based on the pictures and the other visual schematiс means, by with which the words have to be memorized and associated; the involuntary arbitrary memory is developed by the variative repetition of the basic tasks; the mental activity becomes more active by using non-standard cognitive tasks; the imagination is stimulated and the synestesia of the senses is used. uk_UA
dc.description.abstract В дисертації розглядається проблема активізації пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах. Здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми активізації пізнавальної діяльності молодших школярів, досліджено процес функціонування початкової ланки музичної освіти, виявлено специфіку початкового навчання гри на струнно-смичкових інструментах дітей 4-5 та 6-7-річного віку, обгрунтовано методичні основи та експериментально підтверджено доцільність та ефективність використання робочих зошитів з друкованою основою на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах як таких, що найкраще відповідають вимогам сучасної освіти і є найзручнішою формою роботи для учнів в класі та вдома. На основі проведеної дослідно-експериментальної роботи доведено, що активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах можлива за умови: врахування вікових особливостей, рівня психічного розвитку учнів та особливостей перебігу основних пізнавальних процесів; створення навчальних ситуацій, здатних викликати пізнавальний інтерес та позитивний емоційний відгук учнів; активізації мисленнєвої діяльності учнів шляхом використання серії нестандартних завдань та організації навчального процесу на основі творчої самореалізації дитини. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет культури і мистецтв uk_UA
dc.subject активізація uk_UA
dc.subject пізнавальна діяльність uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject гра uk_UA
dc.subject струнно-смичкові інструменти uk_UA
dc.subject початковий етап навчання uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject музична освіта uk_UA
dc.subject початкове навчання uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.title Активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах uk_UA
dc.title.alternative Activization of the schoolchildren’s cognitive activity at the elementary stage of training to play on the stringed-bow instruments uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу