Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Становлення музичного професіоналізму Єлисаветградщини (1900-1920-ті рр.)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Долгіх, Марина Василівна
dc.date.accessioned 2020-12-10T10:58:24Z
dc.date.available 2020-12-10T10:58:24Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Долгіх М. В. Становлення музичного професіоналізму Єлисаветградщини (1900-1920-ті рр.) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Марина Василівна Долгіх ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського. К., 2011. 20 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2460
dc.description The dissertation investigates the questions of formation of music profession Elisavetgrad region of the first third of the XX century. Comprehensive and constructive approach to the study of music and cultural phenomena, processes of professionalization of the regional art spheres, features of the functioning of different levels of pedagogical and educational institutions allowed to recreate a complete panorama of musical life of edge. The basic stages of ontogeny art movement, represented by generalized chronological periodization genesis performing schools. Style reference points of regional composer creativity are analyzed. The study of vector directions was carried out taking into account the full picture of the concert-tour life, forms of local music making, music and theater projects, music journalism. Based on the identified historical records reproduced biography and the essence of the founders of the musical activities of the regional performing schools Gustav Neuhaus, Iosif Goldenberg and Lidiya Kireyeva in the format of the regional, all-Ukrainian and European musical space. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації вперше досліджено становлення музичного професіоналізму Єлисаветградщини 1-го двадцятиліття ХХ ст. Визначено основні етапи онтогенезу мистецького руху, представлено узагальнено-хронологічну періодизацію динаміки розвитку музичного виконавства. Проаналізовано художньо-естетичні орієнтири регіональної композиторської творчості. Дослідження векторних напрямків велось із урахуванням повноцінної картини салонно-домашнього музикування, діяльності громадських мистецьких організацій, концертного життя, музично-театральної практики, музичної публіцистики. На основі виявлених архівних відомостей відтворено біографії і розглянуто сутність педагогічної практики Г. В. Нейгауза, Й. А. Гольденберга та Л. Я. Киреєвої у форматі крайового, загальноукраїнського та європейського музичного простору. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М. Т. Рильського uk_UA
dc.subject музичний професіоналізм uk_UA
dc.subject Єлисаветградщина uk_UA
dc.title Становлення музичного професіоналізму Єлисаветградщини (1900-1920-ті рр.) uk_UA
dc.title.alternative Becoming music profession of Elisavetgrad region (1900-1920-th.) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу