Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Теоретико-методологічні засади прикладних досліджень активізації пізнавальної діяльності дітей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Долбенко, Тетяна Олексіївна
dc.date.accessioned 2020-12-10T12:17:19Z
dc.date.available 2020-12-10T12:17:19Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Долбенко Т. О. Теоретико-методологічні засади прикладних досліджень активізації пізнавальної діяльності дітей : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. культурології : спец. 26.00.01 "Теорія та історія культури" / Тетяна Олексіївна Долбенко ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2010. 39 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2461
dc.description In the dissertation on the basis of scientific analysis of psychological, pedagogical, library and books' studies sources and methodical generalization of library experience theoretical approaches to the pedagogical aspect of activation of teenagers' cognitive activity in libraries for children have been defined; the specificity of activation of teenagers' cognitive activity has been considered; the role of scientific-cognitive literature within activation of teenagers' cognitive activity has been regarded; the analysis of modern concept of age and psychological features of teenagers has been carried out in native and foreign psychology and pedagogic, in native and foreign library science; the tendencies of game application, forms and methods for activation of teenagers' cognitive activity in psychology, pedagogic and library science have been synthesized. In the dissertation the concept of activation of teenagers' cognitive activity in libraries for children has been substantiated, playing technologies, forms, methods and means for activation of teenagers' cognitive activity in libraries for children have been developed; pedagogical terms for creating playing forms of popularization of scientific-cognitive literature in libraries for children have been grounded; the efficiency of playing technologies within activation of teenagers' cognitive activity in libraries for children has been defined. The library technology with the use of playing forms, facilities and receptions of activation of teenagers' cognitive activity on the example of scientific-cognitive literature has got its theoretical grounds, it can be used in libraries for children, school libraries, and other out-of-school establishments in work with teenagers, in the educational process of higher educational establishments of culture. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації на основі наукового аналізу психологічних, педагогічних, бібліотекознавчих і книгознавчих джерел і методичного узагальнення бібліотечного досвіду визначено теоретичні підходи до педагогічного аспекту активізації пізнавальної діяльності підлітків у бібліотеках для дітей; розглянуто специфіку активізації пізнавальної діяльності підлітків; роль науково-пізнавальної літератури в активізації пізнавальної діяльності підлітків; здійснено аналіз сучасних концепцій вікових і психологічних особливостей підлітків у вітчизняній і зарубіжній психології і педагогіці, у вітчизняному і зарубіжному бібліотекознавстві; узагальнено тенденції застосування гри, засобів і прийомів в активізації пізнавальної діяльності підлітків у психології, педагогіці і бібліотекознавстві. У дисертації обґрунтовано концепцію активізації пізнавальної діяльності підлітків у бібліотеках для дітей, розкрито її основні напрямки, розроблені ігрові технології, форми, засоби і прийоми активізації пізнавальної діяльності підлітків у бібліотеках для дітей; обґрунтовано педагогічні умови для створення ігрових форм популяризації науково-пізнавальної літератури в бібліотеках для дітей; визначено ефективність бібліотечної технологій активізації пізнавальної діяльності підлітків у бібліотеках для дітей. Теоретично обґрунтована і експериментально перевірена бібліотечна технологія з використанням ігрових форм, засобів і прийомів активізації пізнавальної діяльності підлітків на прикладі науково-пізнавальної літератури може бути використана при створенні різних галузевих моделей, розрахованих на різні вікові групи читачів у бібліотеках для дітей, шкільних бібліотеках та інших позашкільних установах, у навчальному процесі вузів культури під час підготовки спеціалістів для бібліотек. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет культури і мистецтв uk_UA
dc.subject прикладні дослідження uk_UA
dc.subject активізація пізнавальної діяльності дітей uk_UA
dc.subject пізнавальна діяльність дітей uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні засади прикладних досліджень активізації пізнавальної діяльності дітей uk_UA
dc.title.alternative Activation of teenagers' cognitive activity in libraries for children uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу