Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жайворонок, Наталія Борисівна
dc.date.accessioned 2021-02-17T08:56:23Z
dc.date.available 2021-02-17T08:56:23Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Жайворонок Н. Б. Музичне виконавство як феномен музичної культури : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.01 "Теорія та історія культури" / Наталія Борисівна Жайворонок ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2006. 19 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2559
dc.description The Dissertation research is dedicated to musical rendition which is regarded as an integral and relatively independent phenomenon of culture. In the work the essence, social and creative nature of musical rendering are revealed; appropriateness and tendencies of development and scientific study in social-historical context are exposed. The structure of musical rendering as a systemic creation is designated. The essence and logical connection of the system components thanks to which it function as an organic integrity are grounded. Specific character of musical rendition which is formed by aspectual features of music as such and peculiarities of musical rendering is cleared. It analyzes the object of musical rendering - musical composition; the main demands concerning musical - creative potential and technical - rendering means which have to be observed by performer are defined. Objective appropriateness in subjectifying musical composition in rendering process is revealed. The main types of interpretation are defined and grounded. uk_UA
dc.description.abstract В дисертаційному дослідженні розглядається музичне виконавство як цілісне, відносно самостійне явище музичної культури. Розкривається сутність, соціальна і творча природа музичного виконавства, виявляються закономірності і тенденції його становлення, розвитку та наукового вивчення в контексті історичних соціокультурних процесів. Визначена структура музичного виконавства як системного утворення. Обґрунтовано сутність і логіку зв’язків та взаємодії складових даної системи, завдяки яким вона функціонує як органічна цілісність. Висвітлено специфіку музичного виконавства, яку формують видово-мистецька специфіка музики як така та особливості музично-виконавської діяльності. Аналізується об’єкт музичного виконавства - музичний твір, визначаються основні вимоги до музично-творчого потенціалу і техніко-виконавських можливостей, яким повинен відповідати виконавець. Розкриваються об’єктивні закономірності суб’єктивізації твору у виконавському процесі, визначаються і обґрунтовуються основи і види інтерпретації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет культури і мистецтв uk_UA
dc.subject музичне виконавство uk_UA
dc.subject музична культура uk_UA
dc.subject музичний твір uk_UA
dc.subject музично-творчий потенціал uk_UA
dc.subject виконавець uk_UA
dc.subject інтерпретація uk_UA
dc.subject національна культура uk_UA
dc.subject музика uk_UA
dc.subject художній процес uk_UA
dc.subject художньо-творчий процес uk_UA
dc.subject виконавське мистецтво uk_UA
dc.subject концертна діяльність uk_UA
dc.subject художньо-творча діяльність uk_UA
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject музично-виконавська діяльність uk_UA
dc.subject художня система uk_UA
dc.subject специфіка uk_UA
dc.subject об’єкт uk_UA
dc.subject суб’єкт uk_UA
dc.title Музичне виконавство як феномен музичної культури uk_UA
dc.title.alternative Musical rendition as a phenomenon of musical culture uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу