Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жаркова,Валерія Борисівна
dc.date.accessioned 2021-02-17T09:10:23Z
dc.date.available 2021-02-17T09:10:23Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Жаркова В. Б. Творчість Моріса Равеля: музичні тексти і комунікативний контекст : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. д-ра мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Валерія Борисівна Жаркова ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. К., 2010. 30 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2560
dc.description The dissertation is dedicated to the work of Maurice Ravel as a unique phenomenon of the French musical culture. The methodological basis of dissertation are tight connections of the "text" and "context" in several aspects - global, explicit, discursive, and implicit. A "communicative context" term (V. Mirkin) acquires an effective value which unites all context layers in accordance with the point of view selected by communicant. Also it exposes actual sense of the investigated artistic phenomenon. The Dandyism is discussed here for the first time as a basis of spiritual life of French art establishment on verge of XIX-ХХ centuries. Moreover, the Dendyism is a foundation of the artistic - aesthetic system of Maurice Ravel - one of the most known dandies at his time. The manuscript defines the meaning of communicative context for understanding of musical texts of the composer. There are also enlightened periods of Ravel creativity, discovered artistic background for every stage, revealed the specificity of interaction of the musical texts and different types of contexts at late phase of his creative work. uk_UA
dc.description.abstract Дисертацію присвячено творчості Моріса Равеля як унікальному феномену французької музичної культури. Методологічною основою дисертації виступає нерозривний зв’язок понять «текст» і «контекст» в аспекті основних типів контексту - глобального, експліцитного, дискурсивного, імпліцитного. Результативного значення набуває тип «комунікативного контексту» (термін В. Миркіна), що об’єднує всі контекстні шари у відповідності до обраної комунікантом точки зору і виявляє актуальний сенс досліджуваного художнього явища. В дисертації вперше дендізм обгрунтований як основа духовного життя французької художньої еліти на межі XIX-ХХ століть і як фундамент художньо-естетичної системи Моріса Равеля - одного з найбільш відомих денді свого часу. У роботі визначено смислоутворююче значення комунікативного контексту в процесі розуміння музичних текстів композитора, здійснено періодизацію творчості Равеля, розкрито художні засади кожного творчого етапу, виявлено специфіку перетину тексту і різних типів контекстів у пізньому періоді творчості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна музична академія України імені П. І. Чайковського uk_UA
dc.subject творчість Моріса Равеля uk_UA
dc.subject Моріс Равель uk_UA
dc.subject музичні тексти uk_UA
dc.subject комунікативний контекст uk_UA
dc.title Творчість Моріса Равеля: музичні тексти і комунікативний контекст uk_UA
dc.title.alternative Oeuvre of Maurice Ravel: musical texts and communicative context uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу