Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Качмарчик, Володимир Петрович
dc.date.accessioned 2021-03-17T10:56:23Z
dc.date.available 2021-03-17T10:56:23Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Качмарчик В. П. Німецьке флейтове мистецтво XVIII-XIX ст. : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. д-ра мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Володимир Петрович Качмарчик ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. К., 2009. 32 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2646
dc.description The main aim of investigation in this thesis was to divide into periods German flute art in XVIII-XIX centuries and to determine the role of J. J. Quantz, J. G. Tromlitz, A. B. Fürstenau and T. Boehm in formation of German flute school. The close connection between the instrument perfection and development of flute-playing techniques, pedagogies, performance is revealed with the help of pointing out main figures in the history of German flute art. The wide range of issues concerning theory and practice of flute performance is revealed in studying work achievements of the German flute school founder J. J. Quantz, the successive instrument construction reformer J. G. Tromlitz, the virtuosos of classicism J. B. Vendling and romantism - A. B. Fürstenau. The important role is featured to the studying of T. Boehm instrumental reform. The priority of Boehm’s achievements in the development of flute mechanic-acoustic system is exposed in chronological order. The detailed study of flute treatises and “schools” of the XVIII-XIX centuries made it possible to investigate the technology of flute performance process in pointed period and to mark out the main development stages. uk_UA
dc.description.abstract Пріоритетними напрямками дисертаційного дослідження стали створення історичної періодизації німецького флейтового мистецтва ХVІІІ-ХIХ ст. і визначення ролі Й. Й. Кванца, Й. Г. Тромліца, А. Б. Фюрстенау та Т. Бьома у формуванні німецької флейтової школи. Ключові фігури історії флейтового мистецтва Німеччини показано в контексті тісного взаємозв'язку процесів удосконалення інструмента, розвитку флейтової технології та методики навчання грі. Широкий загал питань теорії і практики флейтового виконавства висвітлюється через розкриття творчих здобутків засновника німецької флейтової школи Й. Й. Кванца, послідовного реформатора конструкції інструмента Й. Г. Тромліца, віртуозів епохи класицизму Й. Б. Вендлінга та романтизму - А. Б. Фюрстенау. Важливе місце відведено дослідженню інструментальної реформи Т. Бьома. В хронологічній послідовності розкривається пріоритетність досягнень Т. Бьома у вдосконаленні механіко-акустичної системи флейти. Детальне вивчення флейтових трактатів та «шкіл» ХVІІІ-ХIХ ст. дозволило всебічно дослідити технологію виконавського процесу на флейті в означений період і виділити основні етапи його розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна музична академія України імені П. І. Чайковського uk_UA
dc.subject Німеччина uk_UA
dc.subject німецьке флейтове мистецтво uk_UA
dc.subject флейтове мистецтво uk_UA
dc.title Німецьке флейтове мистецтво XVIII-XIX ст. uk_UA
dc.title.alternative German flute art in XVIII-XIX centuries uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу