Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

МИСТЕЦЬКА ПАРАДИГМА ВАСИЛЯ АВРАМЕНКА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ХХ СТ.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Косаковська, Леся Петрівна
dc.date.accessioned 2021-04-05T14:25:02Z
dc.date.available 2021-04-05T14:25:02Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Косаковська Л. П. Мистецька парадигма Василя Авраменка в контексті розвитку української культури XX ст. : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 26.00.01 "Теорія та історія культури" / Леся Петрівна Косаковська ; Держ. акад. кер. кадр. культури і мистецтв. К., 2009. 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2699
dc.description This thesis seeks to understand creative work of Vasyl Kyrylovych Avramenko, the founder of the Ukrainian national ballet conception. The thesis focuses on conceptual and methodological apparatus needed to be applied to paradigmatic parameters for the study of Avramenko's creative artistic ballet tutorship work, cultural-historical circumstances establishing him an artist, the inner sense of «The Ukrainian national ballet» conception he adhered to and the means of its artistic fulfillment. This study proves that due to V. K. Avramenko and his students' efforts the Ukrainian dance in diaspora of the 1920s - 1930s turned out to preserve its distinctiveness and authenticity to a greater degree in comparison with that in the homeland. Mention is made of the discrepancies of ideological and artistic inclinations in processing the dance folk lore, which entailed deterioration of modern national choreography and extinguishing its folk lore paragons. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація присвячена творчості засновника концепції українського народного балету Василя Кириловича Авраменка. В дисертації розглядається понятійний і методологічний апарат, необхідний для парадигмальних параметрів у вивченні художньої (балетмейстерської) творчості В. Авраменка, культурно-історичні умови його становлення як митця, зміст концепції «український народний балет», на яку він спирався та засоби її художнього втілення. Доведено, що завдяки зусиллям В. К. Авраменка та його учнів український танець у діаспорі 1920-1930-х років зберігав риси самобутності та достеменності більше ніж на батьківщині. Підкреслено розбіжності ідеологічного й художнього спрямування в обробці танцювального фольклору, які в Україні призвели до занепаду сучасної народної хореографії та витіснення з неї фольклорних зразків. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject мистецька парадигма В. К. Авраменка uk_UA
dc.subject Василь Кирилович Авраменко uk_UA
dc.subject українська культура XX століття uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.title МИСТЕЦЬКА ПАРАДИГМА ВАСИЛЯ АВРАМЕНКА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ХХ СТ. uk_UA
dc.title.alternative Artistic paradigm of V. K. Avramenko in the context of development of the Ukrainian culture of the 20th century uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу