Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ САМОРЕГУЛЮВАННЯ МАЙБУТНІХ МУЗИКАНТІВ-ПЕДАГОГІВ У ВИЩИХ МИСТЕЦЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисюк, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-05-06T12:02:29Z
dc.date.available 2021-05-06T12:02:29Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Лисюк Ю. С. Методика формування досвіду саморегулювання майбутніх музикантів-педагогів у вищих мистецьких навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.02 "Теорія та методика навчання (музика та музичне виховання)" / Юлія Сергіївна Лисюк ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2007. 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2916
dc.description Dissertation is devoted to the problem of forming self-regulation experience of musicians-teachers to be at higher artistic educational establishments. The essence and structural components of self-regulation experience of musicians-teachers have got its grounds; criteria, indexes and levels of forming up, have been determined; the psychological and pedagogical terms of forming of the examined phenomenon considering the students of artistic higher educational establishments have been substantiated. It has developed and experimentally tested the methods of forming self-regulation experience of musicians-teachers to be. The data achieved during the dissertation research have proved the efficiency of the suggested methods of forming self-regulation experience of musicians-teachers to be. uk_UA
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування досвіду саморегулювання майбутніх музикантів-педагогів у вищих мистецьких навчальних закладах. Обґрунтовано сутність і структурні компоненти досвіду саморегулювання музикантів-педагогів, визначено критерії, показники та рівні їх сформованості, виявлено педагогічні умови формування досліджуваного феномена у студентів вищих мистецьких навчальних закладів. Розроблено й експериментально перевірено поетапну методику формування досвіду саморегулювання майбутніх музикантів-педагогів. Дані, отримані в ході дисертаційного дослідження, довели ефективність запропонованої методики формування досвіду саморегулювання майбутніх музикантів-педагогів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет культури і мистецтв uk_UA
dc.subject методика формування uk_UA
dc.subject досвід саморегулювання uk_UA
dc.subject музиканти-педагогі uk_UA
dc.subject вищі мистецькі навчальні заклади uk_UA
dc.title МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ САМОРЕГУЛЮВАННЯ МАЙБУТНІХ МУЗИКАНТІВ-ПЕДАГОГІВ У ВИЩИХ МИСТЕЦЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ uk_UA
dc.title.alternative Methods of forming self-regulation experience of musicians-teachers to be uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу