Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ВІЗУАЛЬНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ МУЗЕЙНО-ВИСТАВКОВИХ ЗАКЛАДІВ ЗАСОБАМИ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Литвинюк, Людмила Костянтинівна
dc.date.accessioned 2021-05-18T11:58:34Z
dc.date.available 2021-05-18T11:58:34Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Литвинюк Л. К. Візуальна ідентифікація музейно-виставкових закладів засобами графічного дизайну : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства (д-ра філософії) : спец. 17.00.07 "Дизайн" / Людмила Костянтинівна Литвинюк ; Харк. держ. акад. дизайну і мистецтв. Х., 2018. 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2965
dc.description The thesis is devoted to revealing of principles and the modern design techniques and means of creation of the visual identification system of museum and exhibition institutions. The author of the research has confirmed the dominant importance of visual identification as a systemic graphic message within the framework of a communicative act in the general audiovisual structure of museum and exhibition institutions. It is established that its communicative function is not limited to the transmission of the primary content and the definition of external elements of the form of objects. It is proved that in recent years it is the logo performing the communicative function of a symbol-symbol has become the dominant element of the visual identification of these institutions. For the first time, the graphic design tools used to create the logos of the specified institutions are systematized and classified. The modern principles of creation as well as techniques of artistic expression which identify and popularize museum brands in the market of cultural tourism are revealed. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація присвячена виявленню принципів та сучасних дизайнерських прийомів і засобів створення системи візуальної ідентифікації музейно-виставкових закладів. Автором дослідження підтверджено домінуюче значення візуальної ідентифікації як системного графічного повідомлення в рамках комунікативного акту в загальній аудіовізуальній структурі музейно-виставкових закладів. Встановлено, що її комунікативна функція не обмежується виключно переданням первинного змісту і визначенням зовнішніх елементів форми об’єктів. Доведено, що в останні роки домінуючим елементом візуальної ідентифікації вказаних закладів стає логотип, що виконує комунікативну функцію знаку-символу. Уперше систематизовано і класифіковано засоби графічного дизайну, що застосовуються для створення логотипів означених установ. Виявлено сучасні принципи створення, а також прийоми художньо-образної виразності, що сприяють ідентифікації та популяризації музейних брендів на ринку культурного туризму. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Харківська державна академія дизайну і мистецтв uk_UA
dc.subject візуальна ідентифікація uk_UA
dc.subject музейно-виставкові заклади uk_UA
dc.subject засоби графічного дизайну uk_UA
dc.subject графічний дизайн uk_UA
dc.subject дизайнерські прийоми uk_UA
dc.subject дизайнерські засоби uk_UA
dc.subject аудіовізуальна структура uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.subject бренд музею uk_UA
dc.subject логотип uk_UA
dc.subject підходи uk_UA
dc.subject засоби uk_UA
dc.title ВІЗУАЛЬНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ МУЗЕЙНО-ВИСТАВКОВИХ ЗАКЛАДІВ ЗАСОБАМИ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ uk_UA
dc.title.alternative Visual iidentification of museum and exhibition institutions by means of graphic design uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу