Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ПОСТМОДЕРНІСТСЬКА ТРАНСФОРМАЦІЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ (1992-2003 рр.)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author МУСІЄНКО, ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ
dc.date.accessioned 2021-05-27T11:24:30Z
dc.date.available 2021-05-27T11:24:30Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Мусієнко Д. В. Постмодерністська трансформація комунікативної культури в Україні в контексті розвитку туризму (1992-2003 рр.) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. іст. наук : спец. 17.00.01 "Теорія та історія культури" / Денис Володимирович Мусієнко ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2006. 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2992
dc.description The process of communicative culture transformation in Ukraine within the context of tourism development from modern paradigm, which had been characteristic for the Soviet period up to the post-modern paradigm, which has become firmly established during the years of Independence, has been researched. The term “communicative culture” has got more precise definition, it’s classification has been carried on, the peculiarity of tourism as a historic practice, within which it has been examined, has been substantiated. The specific features of the communicative culture in the Soviet period via its’ reflection in tourism activity mode and it’s organizational and administrative form in the USSR period have been specified. The indices for communicative culture transformation in Ukraine within the context of tourism development have been determined , and the conclusion on the post-modern character of it’s transformation has been proved. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації досліджується процес трансформації комунікативної культури України в контексті розвитку туризму від модерн-парадигми, характерній для радянського періоду, до постмодерністської парадигми, яка утверджується за роки незалежності України. Уточнюється поняття комунікативної культури, проводиться її класифікація, визначається специфіка туризму як історичної практики, в контексті якої вона досліджується. З’ясовуються особливості комунікативної культури радянських часів через їх відбиток в характері здійснення туристичної діяльності та її організаційно-адміністративних форм за часів СРСР. Визначаються показники трансформації комунікативної культури в Україні в контексті розвитку туризму та на основі їх аналізу доводиться висновок про її постмодерністський характер. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет культури і мистецтв uk_UA
dc.subject постмодерністська трансформація uk_UA
dc.subject комунікативна культура uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject модерн-парадигма uk_UA
dc.subject постмодерністська парадигма uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject постмодернізм uk_UA
dc.subject міжкультурна комунікація uk_UA
dc.subject культурна ідентифікація uk_UA
dc.subject постмодерністський світ uk_UA
dc.subject туризм іноземний uk_UA
dc.subject туризм зарубіжний uk_UA
dc.title ПОСТМОДЕРНІСТСЬКА ТРАНСФОРМАЦІЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ (1992-2003 рр.) uk_UA
dc.title.alternative The postmodern transformation of communicative culture in Ukraine within the context of tourism development (1992-2003) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу