Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПІАНІСТА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Некрасов, Юрій Іванович
dc.date.accessioned 2021-06-16T13:08:53Z
dc.date.available 2021-06-16T13:08:53Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Некрасов Ю. І. Комплексний підхід до формування виконавської майстерності піаніста : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Юрій Іванович Некрасов ; Одес. держ. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. О., 2005. 16 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3034
dc.description The work is devoted to a problem complex method, as she(it) has developed in practice and theory of art in the European cultural tradition, in musicology generalized in the concept B.Аsаfjev and reflecting to ideas art cоmpеnsаtion of music. Is emphasized base оntоlоgy of musical expression, which in traditions of the European musical pedagogics is inverted on self-education of the creative person. The items of information on methodical finds of the play-pianists in a channel connection them from presentation - intеllеktion of the thinkinng actions are generalized. Also is paid attention that the requirements autenthentic in modern performans make active up to the self-importance musicologycal, in particular musical-critical approach. The analyses of compositions containing the program of self-perfection of the individual - executor as in professional - technological, and in is moral - psychological quality are offered also. uk_UA
dc.description.abstract Робота присвячена проблемі комплексного методу діяльності піаніста, як це склалося в практиці і теорії мистецтва в європейській культурній традиції, узагальненій в музикознавстві концепцією Б.Асафьева і спадкоємною по відношенню до ідей художньої компенсативності музики. Підкреслюється базова онтологічність музичного вираження, котра в традиціях європейської музичної педагогіки звернена до самовиховання творчої особистості. Узагальнюються відомості з методичних знахідок піаністів-практиків в річищі невідривності їх від наглядності-інтелектуальності мислительних акцій. Також звертаємо увагу на те, що вимоги аутентичності в сучасному виконавстві активізують до самозначущості музикознавчий, особливо музично-критичний підхід. Пропонуються також аналізи композицій, що містять програму самовдосконалення індивіда-виконавця як у професійно-технологічному, так і в етично-психологічному значенні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Одеська державна музична академія ім. А. В. Нежданової uk_UA
dc.subject комплексний підхід uk_UA
dc.subject виконавська майстерність піаніста uk_UA
dc.subject виконавська майстерність uk_UA
dc.subject піаніст uk_UA
dc.subject художня компенсативність музики uk_UA
dc.subject онтологічність музичного вираження uk_UA
dc.subject творча особистість uk_UA
dc.subject виконавство uk_UA
dc.subject виконавське музикознавство uk_UA
dc.subject гра на фортепіано uk_UA
dc.subject мімезис uk_UA
dc.subject художній стиль uk_UA
dc.subject жанр uk_UA
dc.subject психологія та естетика компенсативності uk_UA
dc.title КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПІАНІСТА uk_UA
dc.title.alternative The complex approach to formation of performans skill of the pianist uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу