Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

СПЕЦИФІКА ТЕАТРАЛЬНО-ГЛЯДАЦЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УКРАЇНСЬКОМУ МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНОМУ ТЕАТРІ (ОСТАННЯ ТРЕТИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ян Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-04-21T11:13:10Z
dc.date.available 2020-04-21T11:13:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ян І. М. Специфіка театрально-глядацької взаємодії в українському музично-драматичному театрі (остання третина ХІХ – початок ХХ століття) / Ірина Миколаївна Ян // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2018. - Вип. ХХХХ. - С. 253-260 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/308
dc.description The purpose of the Article. The article considers the specificity of theatrical-spectator interaction in the Ukrainian music and drama theater in the context of ethnic-social processes of the last third of the XIX – beginning XX century. The methodology of the research is the use of historical-cultural, comparative and art methods. This methodological approach allows us to explore the ideological-aesthetic and creative aspects of the theatrical-spectator relations in the Ukrainian musical and drama theater, which directly influence the direction of theatrical activity. The scientific novelty of the work is to the analysis of the specific features of theatrical and spectator interaction in the Ukrainian musical and dramatic theater in the sociosphere of society. Conclusions. The activity of the outstanding masters of the Ukrainian scene promoted the national culture among a broad audience, encouraged the formation of its spiritual priorities and was an essential factor in ethnocultural identification. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. Статтю присвячено дослідженню специфіки театрально-глядацької взаємодії в українському музично-драматичному театрі в контексті етносоціальних процесів останньої третини ХІХ – початку ХХ століття. Методологія дослідження полягає в застосуванні історико-культурного, компаративного, мистецтвознавчого методів, які дали змогу проаналізувати ідейно-естетичні та соціально-психологічні аспекти театрально-глядацьких взаємин, що змістовно впливають на спрямованість театральної діяльності. Наукова новизна роботи полягає в дослідженні специфічних особливостей театрально- глядацької взаємодії в українському музично-драматичному театрі у культурно-топографічному та субетнічному вимірах соціосфери суспільства. Висновки. Таким чином, незважаючи на тотальні державні та цензурні заборони, діяльність видатних національних театральних діячів була спрямована на популяризацію української культури серед широкого кола поліетнічної глядацької аудиторії, сприяла формуванню її духовних пріоритетів та була вагомим фактором етнокультурної ідентифікації.
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject специфіка театрально-глядацької взаємодії uk_UA
dc.subject український музично-драматичний театр uk_UA
dc.subject театр uk_UA
dc.title СПЕЦИФІКА ТЕАТРАЛЬНО-ГЛЯДАЦЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УКРАЇНСЬКОМУ МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНОМУ ТЕАТРІ (ОСТАННЯ ТРЕТИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) uk_UA
dc.title.alternative Specificity of theatrical-spectator interaction in the Ukrainian music and drama theater (the last third of the XIX – beginning XX century) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу