Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бугайова, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2021-07-14T11:05:03Z
dc.date.available 2021-07-14T11:05:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бугайова О.І. Прагматичний потенціал антонімів у текстах соціальної реклами // Соціум. Документ. Комунікація. 2018. Вип. 5. С. 44–57.
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3090
dc.description У статті проаналізовано прагматичний потенціал антонімів у досягненні мети рекламної комунікації соціального спрямування. Соціальна реклама як засіб масової комунікації є важливим інструментом гармонізації поведінки людей у суспільстві. Оскільки людина в соціумі може перебувати в різному середовищі, є необхідність коригувати її поведінку відповідно до цих умов. Тому запропоновано диференціювати соціальну рекламу насамперед за середовищем, у якому перебуває людина як об’єкт рекламного впливу, тобто:1) рекламу гармонізації людини як члена суспільства; 2) рекламу гармонізації міжособистісних стосунків; 3) рекламу гармонізації ставлення людини до довкілля і 4) рекламу гармонізації самої людини як фізичної та духовної цінності. Відповідно до цих груп проаналізовано роль антонімів у текстах соціальної реклами як лексико-стилістичних засобів, що сприяють досягненню мети рекламної комунікації. Доведено, що антоніми, виражаючи протилежні значення й поняття, забезпечують точність, глибину, дієвість думки, привносять додатковий смисл зіставлення, контрастного порівняння, прихованого заперечення,загострення протиріч, досягнення ефекту парадоксальності та необхідності робити прогнозований вибір. Розуміння структурних і семантичних можливостей антонімічних опозицій дозволить правильно й раціонально використовувати антоніми в соціальному рекламному мовленні й добирати інформативно найбільш значимі з них задля досягнення потрібного ефекту. uk_UA
dc.description.abstract In the article we analyze the pragmatic potential of antonyms in achieving the goal of advertising communication of social orientation. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди uk_UA
dc.subject тексти соціальної реклами uk_UA
dc.subject антонімія як категорія лексико-семантичної системи мови
dc.subject стилістичні параметри антонімії
dc.subject прагматичний потенціал антонімів
dc.title Прагматичний потенціал антонімів у текстах соціальної реклами uk_UA
dc.title.alternative THE PRAGMATIC POTENTIAL OF ANTHONYMS IN THE TEXT OF SOCIALADVERTISING
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу