Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бугайова, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2021-07-14T11:11:50Z
dc.date.available 2021-07-14T11:11:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бугайова О.І. Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами // Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство). 2018. Вип. 26. С. 48–55.
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3091
dc.description У статті здійснено якісно-кількісний аналіз лексико-семантичних груп прикметника в текстах соціальної реклами різного спрямування; виявлено специфіку їхнього застосування відповідно до прагматичної мети рекламної комунікації; з’ясовано роль прикметників як семантичних маркерів реалізації функції впливу соціальної реклами; установлено, що використання в рекламному тексті якісних прикметників надає висловлюванню емоційності, виразності та динамізму, а відносних – інформативності й аргументованості; визначено, що зміни в суспільстві зумовили й подальший розвиток лексичної системи української мови, зокрема прикметників як інтенсифікаторів значень іменника та дієслова. uk_UA
dc.description.abstract Introduction. Social advertising is an important form of mass communication that regulates the behavior of individuals in a society in order to ensure optimal conditions for their interaction. Specifics of social advertising as a genre is the need to achieve a perlocutionary goal through the minimum number of lexemes, as the recipient accepts the advertisement text for the most part during the process of reading or listening. For social advertising to interest, arouse vivid emotions and influence human behavior, it is needed to simulate an advertisement, that is an illocutionary act, taking into account the purpose, communicative expectations and the psychological characteristics of the recipient. Analysis of the social advertising texts will allow the discovery of lexical-semantic markers, that the advertisers use to influence the audience. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського uk_UA
dc.subject соціальна українськомовна реклама uk_UA
dc.subject лексико-семантичні групи прикметників
dc.subject семантичні маркери впливу
dc.title Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами uk_UA
dc.title.alternative Adjectives as semantic influence markers in the texts of social advertising
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу