Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Протоелементи сучасної україномовної соціальної реклами в ліричних відступах Шевченкової поезії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бугайова, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2021-07-14T11:18:59Z
dc.date.available 2021-07-14T11:18:59Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Бугайова О.І. Протоелементи сучасної україномовної соціальної реклами в ліричних відступах Шевченкової поезії // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 10: Проблеми граматики і лексикології української мови. 2013. Вип.10. С.24–29.
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3092
dc.description У статті зроблено спробу ідентифікувати ліричні відступи в поетичних творах Т.Г.Шевченка як протоелементи сучасної україномовної соціальної реклами. Зіставлено зразки авторських відступів Кобзаря та тексти сучасної україномовної соціальної реклами. Зроблено висновок щодо тематичних і структурних особливостей Шевченкового слова та реклами соціального спрямування. uk_UA
dc.description.abstract In the article attempts to identify the lyrical digressions in poetry of Taras Shevchenko as protoelementy modern Ukrainian language PSAs. Matched samples asides poet and texts of modern Ukrainian language PSAs. The conclusion about the thematic and structural features Shevchenko words and advertising social direction. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Науковий часопис Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject ліричні відступи uk_UA
dc.subject протоелементи соціальної реклами
dc.subject Шевченко Тарас
dc.subject морально-етичні настанови
dc.title Протоелементи сучасної україномовної соціальної реклами в ліричних відступах Шевченкової поезії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу