Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Роль іменника у структуруванні текстів соціальної реклами

Show simple item record

dc.contributor.author Бугайова, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2021-07-14T11:25:04Z
dc.date.available 2021-07-14T11:25:04Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бугайова О.І. Роль іменника у структуруванні текстів соціальної реклами // Вісник Черкаського університету. Серія: Філологічні науки. 2015. № 27 (360). С. 110–118.
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3093
dc.description Іменник посідає центральне місце серед частин мови як єдиний клас слів на позначення предметів. У тексті соціальної реклами іменники виконують як функцію номінації, так й апелюють до почуттів та емоцій, зумовлюючи появу асоціацій, які прискорюють сприйняття інформації. іменники, застосовані в текстах соціальної реклами, було диференційовано за такими тематичними групами: назви осіб, назви тварин і рослин, назви відчуттів, психічних процесів, назви спільнот, назви будівель/закладів, духовні цінності, іменники, утворені шляхом субстантивації, віддієслівні іменники; а також досліджено лексико-семантичні пріоритети у виборі іменників у межах рекламних текстів певного тематичного спрямування, тобто соціальної реклами, що гармонізує: міжособистісні стосунки, ставлення людини до довкілля, саму людину як фізичну та духовну цінність, і людину як члена суспільства. З'ясовано, що в тестах соціальної реклами іменники допомагають здійснювати прогнозований вплив на реципієнта через "словесну ілюстрацію" описаної ситуації відповідно до завдань кожного типу соціальної реклами: вони є тематично маркованими та максимально конденсують перлокутивну мету рекламного посилу. Знання закономірностей використання іменників у текстах соціальної реклами важливе для такого їх структурування, щоб рекламна комунікація соціального спрямування досягала поставленої мети. uk_UA
dc.description.abstract uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького uk_UA
dc.subject cоціальна реклама uk_UA
dc.subject іменник
dc.subject тематичні групи іменників
dc.title Роль іменника у структуруванні текстів соціальної реклами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account