Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харченко, Світлана Василівна
dc.contributor.author Бугайова, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2021-07-14T11:41:28Z
dc.date.available 2021-07-14T11:41:28Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Харченко С. В., Бугайова О. І. Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство). 2014. Вип. 6. С. 213-221.
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3095
dc.description У статті зроблено спробу встановити зв‘язок між психолінгвістичним аспектом реалізації текстів соціальної реклами та їх граматичним оформленням. Установлено, що вибір семантико-синтаксичної будови речень текстів соціальної реклами залежить і від використаних прийомів психологічного впливу на адресата. Використання в соціальній рекламі досягнень психолінгвістики як науки є доцільним, оскільки впливає на отримання прогнозованого (позитивного) перлокутивного ефекту. Вибір семантико-синтаксичної будови речень тексту соціальної реклами залежить і від використаних прийомів психологічного впливу на адресата. uk_UA
dc.description.abstract The article attempts to establish a connection between psycholinguistic aspects of social advertising‘s texts and their grammatical design. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.subject психолінгвістичний аспект
dc.subject мовне моделювання
dc.subject семантико-синтаксична будова
dc.subject граматичне оформлення
dc.title Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу