Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бугайова, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2021-07-14T11:58:49Z
dc.date.available 2021-07-14T11:58:49Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Бугайова О.І. З історії тлумачення терміна "реклама" // Культура слова. 2013. № 79. С.177–183.
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3097
dc.description Реклама — це суспільний феномен, відображений в енциклопедичних, тлумачних, галузевих словниках, науковій, навчальній, науково-популярній літературі. Рекламу тут репрезентовано як форму звернення, різновид маркетингових комунікацій, як певні заходи, оголошення, діяльність, форму комунікації, психологічний інструмент, інформацію, оповіщення тощо. Реклама — це насамперед засіб масової комунікації. Його потребують суспільні відносини, еволюція яких і позначається на змінах у тлумаченні реклами як поняття комерції. Основне завдання реклами — популяризація різними спосо-бами, різноманітними засобами чого- чи кого-небудь з метою створення попиту (перш за все комерційного) на товар, послугу, особу (осіб), подію, ідею тощо. uk_UA
dc.description.abstract uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавничий дім Дмитра Бураго uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject термін
dc.subject словник
dc.subject ринок
dc.subject економіка
dc.title З історії тлумачення терміна «реклама» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу