Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Акімов, Дмитро Ігорович
dc.date.accessioned 2021-07-26T08:26:30Z
dc.date.available 2021-07-26T08:26:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Акімов Д. І. Арт-ринки та арт-продукти у структурі маркетингу мистецтва // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020. № 3. С. 70-76 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3120
dc.description The purpose of the article. Research of contemporary art markets and analysis of the problem of the creation and implementation of art products with the use of marketing technologies in the field of art. The methodology of the research is to apply empirical, comparative, and theoretical methods. This methodological approach makes it possible to reveal and analyze certain marketing technologies in the modern market of fine arts, taking into account the specificity and content of the art product. The scientific novelty consists in expanding ideas about the structure of art marketing. The article deeply analyzes an important problem related to the introduction of marketing technologies in the field of art. This sphere has its own originality. Art markets have a unique structure and art products have unique content. The article deals with the specificity of art markets, their main differences from the markets of classical goods and services. The article reveals the reasons for the emergence of art markets, as well as their advantages and disadvantages. Attention is also paid to the detailed disclosure of the features of art products, which in the marketing process act as the starting point in the chain of promotion of artistic goods in the market. A similar art product has symbolic and commercial components. The article also briefly discusses the problem of evaluating art products. Conclusions. Art markets have all the main features of the classic markets. however, art markets differ in their peculiarities, which are connected with the uniqueness of art products. The market of art is characterized by a unique specificity of supply and demand, pricing. Economic laws and stereotypes in the art market require adaptation. Artistic products in art markets are objects whose value is manifested in their essence. They can be the starting point in the chain of product promotion on the market and carry out a "search" of the consumer. The artistic product has a symbolic component and a commercial component and can bring significant returns to its owner. Marketing technologies are also used for the correct and competent evaluation of the art product uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. Дослідження сучасних арт-ринків та аналіз проблеми створення та реалізації арт-продуктів з використанням маркетингових технологій у сфері мистецтва. Методологія дослідження полягає в застосуванні емпіричного, компаративного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід дає можливість розкрити та піддати аналізу певні (притаманні лише ринку мистецтва) маркетингові технології на сучасному ринку образотворчого мистецтва з урахуванням специфіки та змісту арт-продукту. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про структуру маркетингу мистецтва. У статті проаналізовано важливу проблему, що пов‘язана з впровадженням маркетингових технологій у сфері мистецтва, адже ця сфера суттєво відрізняється специфічними структурами та змістом арт-ринків та арт-продуктів. Розглядається специфіка арт-ринків, основні їх відмінності від ринків класичних товарів та послуг, терміни та причини виникнення арт-ринків, основні їх переваги та недоліки. До того ж детально розкрито особливості продуктів мистецтва, які у процесі маркетингу виступають як початкова ланка щодо просування мистецького товару на ринку. Подібний арт-продукт має символічну та комерційну складові. У статті також досліджено проблему оцінювання арт-продуктів. Висновки. Арт-ринки мають усі основні ознаки класичних ринків, проте відрізняються своїми особливостями, що пов‘язані з унікальністю арт-продуктів. Ринку мистецтва притаманна унікальна специфіка попиту й пропозиції, ціноутворення, в наслідку чого економічні закони та стереотипи на арт-ринку потребують відповідної адаптації. Художні продукти на арт-ринках є об‘єктами, цінність яких виявляється з їхньої сутності, вони можуть бути початковою ланкою щодо просування товару на ринку та здійснювати «пошук» споживача. Мистецький продукт має символічну складову та комерційну складову й може принести значний прибуток своєму власнику. Маркетингові технології використовуються також для коректної та компетентної оцінки продукту мистецтва uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject арт-ринок uk_UA
dc.subject арт-продукт uk_UA
dc.subject маркетинг мистецтва uk_UA
dc.subject оцінка творів мистецтва uk_UA
dc.title АРТ-РИНКИ ТА АРТ-ПРОДУКТИ У СТРУКТУРІ МАРКЕТИНГУ МИСТЕЦТВА uk_UA
dc.title.alternative Art markets and art products in the art marketing structure uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу