Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карандєєва, Олена Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-07-28T14:14:41Z
dc.date.available 2021-07-28T14:14:41Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Карандєєва О. І. Педагогічна школа чоловічого балетного виконавства в Україні // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020. №3. С. 145-151. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3133
dc.description Purpose of Research is to recreate the panorama of the development of the pedagogical school of male ballet performance in Ukraine in the second half of the XX – early XXI century. Methodology. To conduct scientifically reliable research, a set of methods was used: analysis of literature and sources, chronological approach, comparison, etc. Scientific novelty. Scientific novelty consists in identifying the features of the pedagogical school in the field of male ballet performance in Ukraine. Conclusions. The training system of Ukrainian ballet dancers is based on a research approach, which is based on knowledge of human anatomy and physiology, the principles of continuity and consistency. The construction of a classical dance lesson by Ukrainian teachers (V. Kruhlov, V. Denysenko, V. Parsiehov, M. Priadchenko, V. Kovtun, etc.) contains the traditional scheme of alternating exercise at the "stick" and in the middle of the hall, jumping. Particular attention is paid to mastering the postures of classical dance and the introduction of "leitmovement" into the work, which are used in all structural parts of the lesson. The experience of the representatives of the Russian performing school of ballet has proved that the level of their mastery depends on the continuity in the transmission from generation to generation of the invaluable experience of academic choreography, which is provided by teachers. Thanks to innovative approaches in teaching, Ukrainian performers have always distinguished themselves by virtuoso mastery of the technique of classical dance, high plastic expressiveness and a deep dramatic component uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – відтворити панораму розвитку педагогічної школи чоловічого балетного виконавства в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Методологія. Задля проведення науково достовірного дослідження використано комплекс методів: аналіз літератури та джерел, хронологічний підхід, порівняння та ін. Наукова новизна полягає у виявленні особливостей педагогічної школи в сфері чоловічого балетного виконавства в Україні. Висновки. Система підготовки українських артистів балету ґрунтується на дослідницькому підході, який спирається на знання з анатомії та фізіології людини, принципах наступності та послідовності. Побудова уроку класичного танцю українськими педагогами (В. Круглов, В. Денисенко, В. Парсєгов, М. Прядченко, В. Ковтун тощо) містить традиційну схему чергування екзерсису біля «палки» та на середині залу, стрибків. Особлива увага приділяється опануванню поз класичного танцю та введенню в роботу «лейтрухів», залучених в усі структурні частини уроку. Досвід представників вітчизняної виконавської школи балету довів, що рівень їх майстерності залежить від спадкоємності у передаванні з покоління в покоління безцінного досвіду академічної хореографії, що забезпечується педагогами. Завдяки новаторським підходам у викладанні українських виконавців завжди відрізняло віртуозне володіння технікою класичного танцю, висока пластична виразність та глибока драматична складова uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject український балет uk_UA
dc.subject педагоги класичного танцю uk_UA
dc.subject чоловіче виконавство uk_UA
dc.subject педагогічна школа uk_UA
dc.subject хореографія uk_UA
dc.subject танець uk_UA
dc.title ПЕДАГОГІЧНА ШКОЛА ЧОЛОВІЧОГО БАЛЕТНОГО ВИКОНАВСТВА В УКРАЇНІ uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical school of male ballet performance in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу