Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сиваш Ілона Олегівна
dc.date.accessioned 2020-04-21T12:39:42Z
dc.date.available 2020-04-21T12:39:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сиваш І. О. Етнодизайнерські аспекти реклами / Ілона Олегівна Сиваш // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2018. - Вип. ХХХХ. - С. 416-423 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/314
dc.description Мета роботи. Етнодизайн як окремий стильовий напрям сучасного проектування потребує всебічного розгляду в контексті художньо-проектної культури та доцільності використання етномотивів у різновидах дизайну, зокрема у візуальній рекламі. Дослідження пов’язане з комплексним аналізом етнодизайнерського досвіду і порівнянням його з існуючою інтернаціональною стилістикою рекламних звернень. Методологія дослідження ґрунтується на системно-структурному, історико-мистецтвознавчому та компаративному методах, які дозволяють виявити чинники етнодизайну, розглядати його як цілісну систему проектування, а також розкрити вагомий вплив етномистецьких традицій на дизайн реклами. Наукова новизна роботи полягає в розширенні і поглибленні уявлень про національні та інтернаціональні риси реклами з урахуванням одночасних процесів глобалізації та посилення регіоналізації. Висновки. Осмислення світового та українського досвіду використання етномотивів у дизайні надає підстави стверджувати вагоме їхнє значення та культуротворчий потенціал народного мистецтва і художніх промислів для сучасної рекламної індустрії України. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. Етнодизайн як окремий стильовий напрям сучасного проектування потребує всебічного розгляду в контексті художньо-проектної культури та доцільності використання етномотивів у різновидах дизайну, зокрема у візуальній рекламі. Дослідження пов’язане з комплексним аналізом етнодизайнерського досвіду і порівнянням його з існуючою інтернаціональною стилістикою рекламних звернень. Методологія дослідження ґрунтується на системно-структурному, історико-мистецтвознавчому та компаративному методах, які дозволяють виявити чинники етнодизайну, розглядати його як цілісну систему проектування, а також розкрити вагомий вплив етномистецьких традицій на дизайн реклами. Наукова новизна роботи полягає в розширенні і поглибленні уявлень про національні та інтернаціональні риси реклами з урахуванням одночасних процесів глобалізації та посилення регіоналізації. Висновки. Осмислення світового та українського досвіду використання етномотивів у дизайні надає підстави стверджувати вагоме їхнє значення та культуротворчий потенціал народного мистецтва і художніх промислів для сучасної рекламної індустрії України.
dc.description.abstract
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject : етнодизайн uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.title ЕТНОДИЗАЙНЕРСЬКІ АСПЕКТИ РЕКЛАМИ uk_UA
dc.title.alternative Ethno-design aspects of Аdvertising uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу