dc.contributor.author |
Сиваш Ілона Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-21T12:39:42Z |
|
dc.date.available |
2020-04-21T12:39:42Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Сиваш І. О. Етнодизайнерські аспекти реклами / Ілона Олегівна Сиваш // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2018. - Вип. ХХХХ. - С. 416-423 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/314 |
|
dc.description |
Мета роботи. Етнодизайн як окремий стильовий напрям сучасного проектування потребує всебічного розгляду в контексті художньо-проектної культури та доцільності використання етномотивів у різновидах дизайну, зокрема у візуальній рекламі. Дослідження
пов’язане з комплексним аналізом етнодизайнерського досвіду і порівнянням його з існуючою інтернаціональною стилістикою рекламних звернень. Методологія дослідження ґрунтується на системно-структурному, історико-мистецтвознавчому та компаративному методах, які дозволяють виявити чинники етнодизайну, розглядати його як цілісну систему проектування, а також розкрити вагомий вплив етномистецьких традицій на дизайн реклами. Наукова новизна роботи полягає в розширенні і поглибленні уявлень про національні та інтернаціональні риси реклами з урахуванням одночасних процесів глобалізації та посилення регіоналізації. Висновки. Осмислення світового та українського досвіду використання етномотивів у дизайні надає підстави стверджувати вагоме їхнє значення та культуротворчий
потенціал народного мистецтва і художніх промислів для сучасної рекламної індустрії України. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи. Етнодизайн як окремий стильовий напрям сучасного проектування потребує всебічного розгляду в контексті художньо-проектної культури та доцільності використання етномотивів у різновидах дизайну, зокрема у візуальній рекламі. Дослідження
пов’язане з комплексним аналізом етнодизайнерського досвіду і порівнянням його з існуючою інтернаціональною стилістикою рекламних звернень. Методологія дослідження ґрунтується на системно-структурному, історико-мистецтвознавчому та компаративному методах, які дозволяють виявити чинники етнодизайну, розглядати його як цілісну систему проектування, а також розкрити вагомий вплив етномистецьких традицій на дизайн реклами. Наукова новизна роботи полягає в розширенні і поглибленні уявлень про національні та інтернаціональні риси реклами з урахуванням одночасних процесів глобалізації та посилення регіоналізації. Висновки. Осмислення світового та українського досвіду використання етномотивів у дизайні надає підстави стверджувати вагоме їхнє значення та культуротворчий
потенціал народного мистецтва і художніх промислів для сучасної рекламної індустрії України. |
|
dc.description.abstract |
|
|
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
: етнодизайн |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.title |
ЕТНОДИЗАЙНЕРСЬКІ АСПЕКТИ РЕКЛАМИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Ethno-design aspects of Аdvertising |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |