Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ПІДЛІТКІВ ДО ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДОЗВІЛЛЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оленіна, Ганна Олегівна
dc.date.accessioned 2021-08-10T11:29:12Z
dc.date.available 2021-08-10T11:29:12Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Оленіна Г. О. Соціально-педагогічні засади формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури в умовах дозвілля : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.05 "Соціальна педагогіка" / Ганна Олегівна Оленіна ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2008. 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3184
dc.description The work is inspecting the problem of forming of teenagers’ interest to foreign literature while their leisure. The dissertation suggests the theoretical analysis of scientific literature on the issue researched. It gives principles of planning program. It determines ways to resolve this problem under teenagers’ cultural and leisure activity. The dissertation defines pedagogical conditions, creates technology groundwork and introduces teaching program for forming of teenagers’ interest to foreign literature while their leisure. The program of forming of teenagers’ interest to foreign literature is developed, experimentally approved and introduced into practice of cultural and leisure establishments. Its effectiveness has been determined Importance of data for further development of social and pedagogical science, theory and practice of cultural and leisure activity have been proved. uk_UA
dc.description.abstract В дисертації розглядається проблема формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури в умовах дозвілля. Здійснено аналіз наукової літератури з досліджуваної проблеми, визначено шляхи її розв’язання, обґрунтовано педагогічні умови, принципи проектування та технологію розробки і впровадження соціально-педагогічної програми з формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури в умовах дозвілля. Розроблено, експериментально апробовано і впроваджено в роботу культурно-дозвіллєвих закладів соціально-педагогічну програму з формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури, визначено її ефективність. Доведено важливість здобутих даних для подальшого розвитку соціально-педагогічної науки, теорії і практики культурно-дозвіллєвої діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет культури і мистецтв uk_UA
dc.subject соціально-педагогічні засади uk_UA
dc.subject інтерес підлітків uk_UA
dc.subject підлітки uk_UA
dc.subject зарубіжна література uk_UA
dc.subject дозвілля uk_UA
dc.subject культурно-дозвіллєві заклади uk_UA
dc.subject інтерес підлітків до літератури uk_UA
dc.subject літературно-художній інтерес uk_UA
dc.subject читацький інтерес uk_UA
dc.subject інтерес до зарубіжної літератури uk_UA
dc.title СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ПІДЛІТКІВ ДО ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДОЗВІЛЛЯ uk_UA
dc.title.alternative The social and teaching basis of forming of teenagers’ interest to foreign literature while their leisure uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу