Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кулієва, Антоніна Яківна
dc.date.accessioned 2021-08-13T13:02:41Z
dc.date.available 2021-08-13T13:02:41Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кулієва А.Я. Виконавський синтез як творчий метод одеської вокальної школи // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020. №2. С. 198-202. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3213
dc.description The purpose of the article is to determine the role of performing synthesis as a creative method of Odessa vocal school, establishing its role in the formation of its principles. The methodology is based on the interaction of the principles of historicism, regional studies, and performing analysis. The scientific novelty of the research consists of defining the performing synthesis as a creative method of the Odessa vocal school and establishing its components and results. Conclusions. Definition of performing synthesis as a creative method of Odessa vocal school. The components of the performing synthesis of Ukrainian, German, Italian, Russian origin, which determined the productivity of the Odesa vocal school, are established. The role of theatrically inflective and absolutely vocal technical directions in the structure of the Odessa vocal school has been established, which, subject to the influence of its general methodological principles, eventually acquired the synthesis. The basics of forming the repertoire of students-vocalists of the Odessa vocal school, which is based on the synthesis of different national performing traditions, are considered. uk_UA
dc.description.abstract Метою статті є визначення ролі виконавського синтезу як творчого методу одеської вокальної школи, встановлення його ролі у формуванні її засад. Методологічна основа базується на взаємодії засад принципу історизму, регіонознавчого методу, виконавського аналізу. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні виконавського синтезу як творчого методу одеської вокальної школи та встановленні його складових та результатів. Висновки. В результаті визначення виконавського синтезу як творчого методу одеської вокальної школи встановлено складові виконавського синтезу українського, німецького, італійського, російського походження, що обумовили продуктивність одеської вокальної школи. Виявлено роль театрально-інтонаційного та абсолютно-вокального техніцизованого напрямів у структурі одеської вокальної школи, які, підкоряючись впливу її загальних методологічних засад, у підсумку набули синтезування. Розглянуто основи формування репертуару студентів-вокалістів одеської вокальної школи, основного на синтезі різнонаціональних виконавських традицій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject виконавський синтез uk_UA
dc.subject методологічні засади uk_UA
dc.subject одеська вокальна школа uk_UA
dc.subject виконавські напрями uk_UA
dc.subject театрально-інтонаційний напрям
dc.subject абсолютно-вокальний напрям
dc.title ВИКОНАВСЬКИЙ СИНТЕЗ ЯК ТВОРЧИЙ МЕТОД ОДЕСЬКОЇ ВОКАЛЬНОЇ ШКОЛИ uk_UA
dc.title.alternative Performing synthesis as a creative method of Odesa vocal school uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу