Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Фотомистецтво в художній культурі Харкова останньої третини ХХ століття (на матеріалі пейзажного жанру)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлова, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-08-17T11:28:46Z
dc.date.available 2021-08-17T11:28:46Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Павлова Т. В. Фотомистецтво в художній культурі Харкова останньої третини XX століття (на матеріалі пейзажного жанру) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.01 "Теорія та історія культури" / Тетяна Володимирівна Павлова ; Харк. держ. акад. культури. Х., 2007. 18 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3223
dc.description The Thesis is a research of the art photography of Kharkiv in a wide context of contemporary art scene. It is shown that at the turn of 1960-70-s the city becomes a center of avantgarde art photography of Ukraine. The “Vremya” group appears at this time (А. Makiyenko, O. Malevanny, B. Mikhailov, Y. Pavlov, Y. Rupin, A. Sitnichenko, A. Suprun, G. Tubalev), and the “Gosprom” group (S. Bratkov, I. Manko, G. Maslov, M. Pedan, V. Starko) in the end of 1980-s. The research is based on the landscape material as this genre is representative for the general “picture of the world” and contains various culturological attributes / factors. A wide scope of art photography where nature is a subject or a major element of content is researched. It is shown that nature images become one of the significant constituents of the metaphorical language. New names of artists and art photographers and their work are put into circulation and the significance of art photography in the contemporary Ukraine art scene is determined. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація присвячена вивченню творчого доробку фотохудожників Харкова в широкому контексті художньої культури сучасної доби. Стверджується, що на межі 1960-1970-х рр. місто стає центром авангардного фотомистецтва України. У цей час створюється група “Время” (А. Макієнко, О. Мальований, Б. Михайлов, Є. Павлов, Ю. Рупін, О. Ситниченко, О. Супрун, Г. Тубалєв), a наприкінці 1980-х рр. з’являється група “Госпром” (С. Братков, І. Манко, Г. Маслов, М. Педан, В. Старко). Дослідження проведено на матеріалі пейзажу на підставі того, що цей жанр являє собою репрезентацію загальної картини світу, яка містить розмаїті культуротворчі чинники. У роботі розглядається широка галузь фотографії, головною ознакою якої є тема природи, як важливий засіб змістоутворення. Вона стає в харківській фотографії однією зі значущих складових метафоричної мови. Внаслідок результатів дослідження в науковий обіг введені нові імена фотомитців, художників та їхні твори, а також визначено місце фотомистецтва в сучасній художній культурі України. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Харківська державна академія культури uk_UA
dc.subject фотомистецтво uk_UA
dc.subject художня культура uk_UA
dc.subject Харків uk_UA
dc.subject пейзажний жанр uk_UA
dc.subject фотохудожник uk_UA
dc.subject авангардне фотомистецтво uk_UA
dc.subject пейзаж uk_UA
dc.subject фотографія uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject культурологія uk_UA
dc.subject сучасне мистецтво uk_UA
dc.subject живопис uk_UA
dc.subject регіональний пейзаж uk_UA
dc.subject екологія культури uk_UA
dc.title Фотомистецтво в художній культурі Харкова останньої третини ХХ століття (на матеріалі пейзажного жанру) uk_UA
dc.title.alternative Art photography in the Kharkiv culture of the Last Third of XX Century (on the landscape genre uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу