Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Конюкова, Ірина Янівна
dc.contributor.author Сидоровська, Євгенія Андріївна
dc.date.accessioned 2021-08-26T06:50:08Z
dc.date.available 2021-08-26T06:50:08Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Конюкова І. Я., Сидоровська Є. А. Цифровий етикет комунікативної культури ХХІ століття // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 1. С. 26-30. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3270
dc.description The purpose of the article is to identify the features of digital etiquette in the context of modern communicative culture, as well as to determine the specifics of its development as a new form of business etiquette of the XXI century in terms of communicative interaction in the network. Methodology. The method of culturological analysis is applied (for consideration of digital etiquette of business communication as an organic element of spiritual culture and an important component of communicative culture); method of system analysis and synthesis (for consideration of digital etiquette as a part of etiquette culture of the XXI century), typological method (for revealing characteristic features of digital etiquette), method of semantic and pragmatic interpretation (for complex interpretation of the meaning of paralinguistic, verbal, kinetic and material-sign means) digital etiquette), etc. Scientific novelty. The etiquette culture of the virtual space of the network society of the XXI century is studied; the concept of "digital etiquette" is clarified and its differences from "network etiquette" are revealed; the peculiarities of business communication etiquette in the context of specifics of information and communication technologies are analyzed; the prospects of development of etiquette culture according to various directions of digital etiquette are revealed. Conclusions. A digital etiquette is a modern form of business etiquette, the emergence of which is directly related to the active development of technology and the formation of a global network infrastructure. The study found that the development of digital etiquette is fully consistent with the formation of a new social order and a new social culture (digital) as a regulatory and meaning-making component of the network society. Digital etiquette as an important component of the communication culture of the XXI century. which defines the values and standards for participants in network communications at all levels of interaction. At the beginning of the third decade of the XXI century, digital communication is an integral part of business communication, and digital etiquette is an important manifestation of the culture of business communication, the level of which affects various forms of communication processes. In accordance with the specifics of development in digital etiquette, the features of business etiquette of the previous historical period are being transformed and new patterns are formed associated with etiquette as a modern sociocultural phenomenon. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – виявити особливості цифрового етикету в контексті сучасної комунікативної культури, а також визначити специфіку його розвитку як нової форми ділового етикету ХХІ ст. в умовах комунікативної взаємодії в мережі. Методологію дослідження. Застосовано метод культурологічного аналізу (для розгляду цифрового етикету ділового спілкування як органічного елементу духовної культури та важливого компоненту комунікативної культури); метод системного аналізу та синтезу (для розгляду цифрового етикету як частини етикетної культури ХХІ ст.), типологічний метод (для виявлення характерних ознак цифрового етикету), метод семантичної та прагматичної інтерпретації (для комплексного трактування сенсу паралінгвістичних, вербальних, кінетичних та речово-знакових засобів цифрового етикету) та ін. Наукова новизна. Досліджено етикетну культуру віртуального простору мережевого суспільства ХХІ ст.; уточнено поняття «цифровий етикет» і виявлено його відмінності від «мережевого етикету»; проаналізовано особливості етикету ділового спілкування в контексті специфіки інформаційно-комунікаційних технологій; виявлено перспективи розвитку етикетної культури відповідно до різноманітних напрямів цифрового етикету. Висновки. Сучасною формою ділового етикету, виникнення якого безпосередньо пов‘язано з активним розвитком технологій та формуванням глобальної мережевої інфраструктури, є цифровий етикет. Дослідження виявило, що розвиток цифрового етикету цілком відповідає формуванню нового соціального порядку та нової соціальної культури (цифрової) як регулятивного та сенсотвірного компонента мережевого суспільства. Цифровий етикет – важлива складова комунікативної культури ХХІ ст. що визначає ціннісні установки та нормативи для учасників мережевих комунікацій на всіх рівнях взаємодії. На початку третього десятиліття ХХІ ст. цифрове спілкування є невід‘ємною частиною ділового спілкування, а цифровий етикет – важливий прояв культури ділового спілкування, рівень якого впливає на різноманітні форми комунікативних процесів. Відповідно до специфіки розвитку в цифровому етикеті трансформуються особливості ділового етикету попереднього історичного періоду та формуються нові закономірності, пов‘язані з етикетом як сучасним соціокультурним феноменом. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject цифровий етикет uk_UA
dc.subject діловий етикет uk_UA
dc.subject мережеве спілкування uk_UA
dc.subject комунікативні процеси uk_UA
dc.title ЦИФРОВИЙ ЕТИКЕТ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ХХІ СТОЛІТТЯ uk_UA
dc.title.alternative Digital label of communicative culture of XXI century uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу