Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

CULTURAL AND ETHNIC-CONSOLIDATING ROLE OF UKRAINIAN MUSIC AND DRAMA THEATER IN THE SOCIOSPHERE OF UKRAINIAN IN THE LAST THIRD OF THE XIX – BEGINNING OF XX CENTURY

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Yan, Iryna
dc.date.accessioned 2021-08-31T12:41:32Z
dc.date.available 2021-08-31T12:41:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ян І. М. Культуротворча та етноконсолідуюча роль українського музично-драматичного театру у соціосфері України останньої третини ХІХ – початку ХХ століття // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 1. С.156-159. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3309
dc.description Мета роботи. Статтю присвячено дослідженню культуротворчої та етноконсолідуючої ролі українського музично-драматичного театру у соціосфері України в полікультурних умовах Російської та Австро-Угорської імперій в останній третині ХІХ – початку ХХ століття. Методологія дослідження полягає у застосуванні історико-культурного, компаративного, системного методів, які надають можливість розкрити специфіку конституювання музично-драматичного театру у соціосфері суспільства. Наукова новизна роботи полягає у дослідженні культуротворчої діяльності музично-драматичних колективів у контексті націєтворення в системі соціокультурних взаємодій. Висновки. Український музично-драматичний театр у час тотальних державних та цензурних заборон, інтегруючись у культурно-історичну форму полікультурного суспільства, став яскравим феноменом національної художньої культури, сприяв національному самоутвердженню, збереженню культурно-історичних традицій української нації. uk_UA
dc.description.abstract The purpose of the article is devoted to the study of the cultural and ethnic-consolidating role of Ukrainian music and drama theatre in the sociosphere of Ukraine in the multicultural conditions of the Russian and Austro-Hungarian empires in the last third of the XIX – beginning of XX century. The methodology of research consists in the application of historical and cultural, comparative, systematic methods, which provide an opportunity to reveal the specifics of the constitution of music and drama theatre of the sociosphere of society. The scientific novelty of the work lies in the study of culture-forming activities of music and drama groups in the context of nation-building in the system of socio-cultural interactions. Conclusions. At times of total state and censorship bans, Ukrainian music and drama theatre, integrating into the cultural and historical form of a multicultural society, acquired the status of a socio-cultural phenomenon, that performs an ethnic-consolidating role, promoted the preservation of Ukrainian cultural traditions, national self-affirmation, and became an important factor in ethnocultural identification uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.subject український музично-драматичний театр uk_UA
dc.subject національно-культурне відродження uk_UA
dc.subject національна ідентичність uk_UA
dc.subject соціосфера uk_UA
dc.subject традиції uk_UA
dc.subject репертуар uk_UA
dc.title CULTURAL AND ETHNIC-CONSOLIDATING ROLE OF UKRAINIAN MUSIC AND DRAMA THEATER IN THE SOCIOSPHERE OF UKRAINIAN IN THE LAST THIRD OF THE XIX – BEGINNING OF XX CENTURY uk_UA
dc.title.alternative Культуротворча та етноконсолідуюча роль українського музично-драматичного театру у соціосфері України останньої третини ХІХ – початку ХХ століття uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу