Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

АВТОРСЬКІ КОМЕНТАРІ ТА РЕМАРКИ ЯК КУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН У ФОРТЕПІАННІЙ ТВОРЧОСТІ ОЛІВ’Є МЕССІАНА

Show simple item record

dc.contributor.author РИНДЕНКО, Оксана Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-09-16T08:46:03Z
dc.date.available 2021-09-16T08:46:03Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Ринденко О. В. Авторські коментарі та ремарки як культурний феномен у фортепіанній творчості Олів'є Мессіана [Текст] : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : Спец. 17.00.03 - "Музичне мистецтво" / Оксана Валеріївна Ринденко ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. - К., 2010. - 17 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3381
dc.description The dissertation is dedicated to the research of piano works of Olivier Messiaen (1908 – 1992) in the aspects of cultural contexts and textual analise. Specific structure of the text field of composer’s music works and its deep correlation with the different contextual informative fields allows seeing the verbal components of music text – author’s commentaries and remarks, as a distinctive cultural phenomenon of the twentieth century piano culture. The paper offers an integral approach, which includes analysis of composer’s output within the dynamics of cultural contexts and the particulars of the compositional, musicological and performing interpretation of texts written for the piano works. The specific attention in the paper is given to the tracing of the genesis of the commentary phenomenon in the piano art as well as systematization of the different types of О. Messiaen’s autho-commenting. It is shown that О. Messiaen’s autho-commentary serves as a factor of compositional style and unites composer’s programming of works interpretation with his pan-programming creative paradigm uk_UA
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню фортепіанної творчості Олів’є Мессіана (1908 – 1992) у ракурсі культурологічної і текстологічної проблематики. Специфічна структура текстового поля музичних творів композитора та її глибока кореляція з різноманітними контекстовими інформаційними полями дозволяє розглядати вербальні компоненти музичного тексту – авторські коментарі та ремарки як особливий культурний феномен в фортепіанній культурі ХХ сторіччя. У роботі запропонований комплексний підхід, що включає висвітлення творчості композитора в динаміці культурологічних контекстів та особливостей композиторської, музикознавчої і виконавської інтерпретації тексту його фортепіанних творів. Водночас простежено генезу феномену коментаря у фортепіанному мистецтві та систематизовано різноманітні прояви автокоментування у творчості О. Мессіана. Доведено, що автокоментар виступає фактором цілісності композиторського стилю, з яким пов’язано авторське програмування інтерпретації творів і пан-програмність творчої парадигми митця. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського uk_UA
dc.subject авторський коментар uk_UA
dc.subject авторські ремарки uk_UA
dc.subject виконавські ремарки uk_UA
dc.subject культурний феномен uk_UA
dc.subject фортепіанна творчість uk_UA
dc.subject Олів’є Мессіан uk_UA
dc.subject текст музичного твору uk_UA
dc.subject нотний текст uk_UA
dc.subject культурний контекст uk_UA
dc.title АВТОРСЬКІ КОМЕНТАРІ ТА РЕМАРКИ ЯК КУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН У ФОРТЕПІАННІЙ ТВОРЧОСТІ ОЛІВ’Є МЕССІАНА uk_UA
dc.title.alternative Author commentary and remarks as culture phenomenon in piano art of Olivier Messiaen uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account