Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

МАНЬЄРИЗМ У ХУДОЖНІЙ КУЛЬТУРІ ЄВРОПИ кін. XV – І пол. XVII ст.: ТЕНДЕНЦІЇ СТИЛЬОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author РОМАНЕНКОВА, Юлія Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-09-16T11:41:32Z
dc.date.available 2021-09-16T11:41:32Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Романенкова Ю. В. Маньєризм у художній культурі Європи кін. XV - I пол. XVII ст.: тенденції стильової трансформації [Текст] : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : Спец. 26.00.01 - "Теорія та історія культури" / Юлія Вікторівна Романенкова ; Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. — К., 2010. — 36 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3387
dc.description Dissertation is devoted to the phenomenon of mannerism in the fine arts at the end of the XV – 1st half XVII century, main steps of transformation of this style and how it was expended across Europe. Analyze the basis of mannerism, use extended interpretation of mannerism category and propose introduction of wide scientific categories «manneristic dominant» and «manneristic constant». Based on the artistic works of Italian, French, Flanders, German, Spanish and English artists the tendencies of style change and specificity of coexistence and struggle between the various trends in the art during the XVI century were analyzed. The brink of Renaissance and Mannerism in the context of Italian art and its local Northen version was studied. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація присвячена феномену маньєризму в художній культурі кін. XV – І пол. XVII ст., основним етапам трансформації стилю під час його поширення теренами Європи. Проаналізовано комплекс світоглядних універсалій маньєризму, застосовано розширене трактування категорії «маньєризм», запро-поновано введення до широкого наукового обігу категорій «маньєристична домінанта», «маньєристична константа». На матеріалі корпусу художніх творів італійських, французьких, фламандських, німецьких, іспанських, англійських майстрів досліджено провідні тенденції зміни стильової тканини, специфіку співіснування та боротьби різних течій у мистецтві XVI ст.; актуалізовано питання межі Ренесансу та маньєризму в контексті італійського мистецтва та його північно-європейських локальних варіантів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject маньєризм uk_UA
dc.subject художня культура uk_UA
dc.subject Європа uk_UA
dc.subject стильова трансформація uk_UA
dc.subject тенденції стильової трансформації uk_UA
dc.subject Ренесанс uk_UA
dc.subject середньовічні ремінісценції uk_UA
dc.subject школа Фонтенбло uk_UA
dc.subject «рудольфінізм» uk_UA
dc.subject романізм uk_UA
dc.title МАНЬЄРИЗМ У ХУДОЖНІЙ КУЛЬТУРІ ЄВРОПИ кін. XV – І пол. XVII ст.: ТЕНДЕНЦІЇ СТИЛЬОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ uk_UA
dc.title.alternative Mannerism in the artistic culture of Europe of the end of XV – 1st half of XVII century: trends of the style transformation uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account