Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ВІЗУАЛЬНІ ОБРАЗИ ТВОРІВ СУЧАСНОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЯК ЗВ'ЯЗОК МІЖ КОНЦЕПЦІЄЮ І СПРИЙНЯТТЯМ ГЛЯДАЧА (НА ПРИКЛАДІ ПРОЕКТУ LOVE CONTEMPORARY)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Афтаназів Вероніка Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-04-23T08:28:42Z
dc.date.available 2020-04-23T08:28:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Афтаназів В. В. Візуальні образи творів сучасного образотворчого мистецтва як зв'язок між концепцією і сприйняттям глядача (на прикладі проекту LOVE CONTEMPORARY) / Вероніка Вікторівна Афтаназів // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2017. - Вип. ХХХIХ. - С. 196-205 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/338
dc.description Purpose of Article. The purpose of this research aims to study and analyze the work of Zenko Foundation (Ukraine) and its subdivision Zenko Gallery. The article provides a comprehensive analysis of the concept proposed for this exhibition. The research was conducted in the example of the project Love contemporary, which was organized by Zenko Gallery. This work shows the relationship between the artist, the curator and the viewer. Methodology. The methodological basis of the article is a comprehensive analysis of social, cultural and art structural models. The author uses contemporary methodological provisions in forming public opinion in the context of dual model based on the artist and the viewer. The semiotics approach defines the research of contemporary art as a new form in domestic representativeness. The dialectical method helps to understand the degree of rationality in the proposed concept, where the dominance of the realistic approach is changing to symbolic perception. The method of schematization and modeling with analytical knowledge is also used. Scientific Novelty. The research novelty is in expanding the ideas about the role of private funds in art and their influence on social and cultural environment in the state. Relationship of the topic with scientific programs. This work is a continuation of other research about Zenko Foundation experience. The article is dedicated to the issues of communication processes between exhibition visitors and artists, more precisely their works of art. It has been proven that during the current stage of cultural processes happening in Ukraine the intermediary function of curator between the artist and the audience is vital. Curator serves as a rebroadcaster of the exhibition’s main idea through word, a concept for it. This, in its turn, helps the visitor to perceive contemporary art. Conclusions. As a result, we conclude that the role of each of these objects has its value in building a general concept and becomes an integral part of the main action, that is, in fact, the project. With the emergence of more diverse cultural events in a wide range of viewers, the interest in contemporary Ukrainian art and national culture increases. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження полягає у вивченні та аналізі роботи українського фонду Zenko Foundation, а також його підрозділу Zenko Gallery. У статті здійснено комплексний аналіз концепції, запропонованої для даної виставки. Дослідження проведено на прикладі проекту Love contemporary, який був організований Zenko Gallery. Робота показує взаємозв’язок між художником, куратором та глядачем. Методологічною основою є комплексний аналіз соціокультурних та мистецтвознавчих структурних моделей. Автор спирається на сучасні методологічні положення у сфері формування громадської думки у контексті вивчення дуалістичної моделі: митець-глядач. Семіотичний підхід визначає дослідження контемпорального мистецтва як нової форми у вітчизняній образотворчості. Діалектичний метод допомагає зрозуміти ступені раціонального у пропонованій концепції, де домінування реалістичного змінюється на символічне сприйняття. Також використовується метод схематизації та моделювання ана- літичними знаннями. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень щодо ролі приватних фондів у сфері мистецтва та їхнього впливу на соціокультурне поле держави. Досліджено, що на сучасному етапі культурних процесів, що відбуваються в Україні, важливою є посередницька функція куратора між митцем і глядачем. Куратор виступає ретранслятором головної ідеї виставки через слово – концепцію для неї, котра, своєю чергою, приходить на допомогу відвідувачу в сприйнятті контемпорарі арту. У результаті зроблено висновок, що роль кожного із зазначених об’єктів має своє значення у побудові загальної концепції і стає невід’ємною частиною головного дійства, тобто, власне, проекту. З появою більшої кількості різноманітних культурних подій у широкого кола глядачів підвищується інтерес до сучасного українського мистецтва та національної культури.
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject твори uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject сучасне образотворче мистецтво uk_UA
dc.subject глядач uk_UA
dc.subject проект LOVE CONTEMPORARY uk_UA
dc.title ВІЗУАЛЬНІ ОБРАЗИ ТВОРІВ СУЧАСНОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЯК ЗВ'ЯЗОК МІЖ КОНЦЕПЦІЄЮ І СПРИЙНЯТТЯМ ГЛЯДАЧА (НА ПРИКЛАДІ ПРОЕКТУ LOVE CONTEMPORARY) uk_UA
dc.title.alternative Visual images of contemporary artworks as a link between the concept and perception of the viewer (based on the Love contemporary project) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу